onsdag, juli 23, 2008

opp ned...

...på tide med ny ansiktskrem...

5 kommentarer:

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

På tide med shopping av ny dagkrem ja ;)
Det är så deiligt när man har helt nya & freshe produkter!!

Jag gillar din blogg så gott att jag måtte ge dig en award (den väntar i min blogg) ♥ Ser du redan fått den av två, men tänker att: Har du fått den av tre så är det bara ännu fler som berättar att dom liker det dom ser/läser här inne.

Ha en helt underbar dag

Anki sa...

Forventningene med disse kremene er jo at de skal "løfte" det som holder på å falle ned.
Herlig blogg du har, og tusen takk for hilsen hos meg :-)
I`ll be back!

KKannDesign sa...

Hei hei

Tusen takk for hilsen hos meg!

Veldig koselig blogg du har!
Jeg titter gjerne innom deg igjen!

SommerSmil fra KKann

Jill sa...

Litt luksus i hverdagen må man ha :-)
Løp å kjøp ny krem!
Koselig blogg du har du oxo :-)
Takk for hilsen hos meg.

Kjenner du forresten Annette Knutsen, bor i Arendal (f. 72 el 71)har 3 gutter og nr 4 på vei, VANVITTIG dyktig scrapbooker???

Klarafina sa...

Takk for hyggelig kommentar i min blogg! Alltid like hyggelig a skaffe seg noen nye kremer!
Ha en fin helg!