søndag, juli 27, 2008

shopping i kristiansand...

lørdag tok jeg daniel med til kristiansand!
...her spiser vi deilig frokost på
ett fantastisk bakeri/café...
drømmeplassen


...en halv sandwich med kyllingrøre...
...og en iskaffe...
...må alltid innom hobbyhimmelen...
...etter ca fem minutter, sier min vittige sønn:
"mamma, jeg er ikke interessert i å tilbringe resten av barndommen
min her inne"...

...men jeg fikk da rasket med meg dette...

...daniel elsker å gå og kikke hos gateselgerne...


...den nydelige kirka...




...mye fint å se på torget...




...fantastisk god mokka-iskaffe
herlige land...


1 kommentar:

Livet er heeerlig sa...

Heisann tara

så utrolig flotte bilder du tar :)
Flotte vinkler!
Jeg og syns Marian Keys er topp sommerlesning... Syns de er best på engelsk :)

Ha en fortsatt finfin ferie

Hls
Siv