torsdag, august 21, 2008

på greengate-jakt i grimstad...

...startet hos tante pose...
den rosa benken på utsiden er jo knallskjønn





...mye søtt her, men ingen greengate...




...litt lenger opp i gata ligger lysthuset...
og der fant vi greengate i lange baner
veldig hyggelig og god service-
og vi var så heldige at vi til og med fikk med
oss hver vår greengate-katalog...














...vi har allerede bestemt oss for å legge endel av
julehandelen til grimstad iår...



...helt på tampen måtte vi nyte en deilig kaffe,
og glede oss høylytt til turen vi skal på til mandag...
vi skal nemlig på husmor-ferie til stavanger

7 kommentarer:

KKannDesign sa...

Ojojojoj...såååå masse flott! Knall lekkert det GG serviset!!
Ser at dere har hatt en KNALL dag i dag!! Masse shopping! Morro!

Fortsatt fin torsdagskveld!

Smil fra KKann

LYKKEBO sa...

Hei!
Tenker dere har hatt det kjekt!
Var der i sommer, og var innom alt som het interiørbutikker..og det var vanvittig masse fint!

Kos dere masse videre:)

borghild sa...

Grimstad er herlig! Har kun vært der én gang, men drømmer om å dra tilbake... Bare så dumt at jeg jobber fullt:-S Og på lysthuset kunne jeg gått og trødd leeeenge, såå mye fint å se på og kjøpe, kjøpte selvfølgelig med meg et par kopper der jeg også:-) Kos dere i Stavanger! Klem B:-)

Eli Kristin sa...

Åååååå dånedippen altså!! For et herlig & fargerikt service, lekkert lekkert lekkert. Blir jo blid og smilende bare ved å se på det jo! :)

For noen snopebutikker dere koser dere i, hmmmm!! Skulle gjerne tatt samme runden, hi-hi!

Flotte bilder av sønnen på stranda i går også. Kos dere i helgen og ikke minst på "husmorferie"
*knegg*

Anonym sa...

Sukk, dette innlegget varmet en tidligere Grimstad-dame.
Grimstad er en nydelig by, og nå har de fått flotte interiørbutikker der også.
Koselig at dere vil legge julehandelen til min yndlingsby nr 1 :)

helena/franska liljan sa...

Hej
jag är också på GREENGATE jakt just nu! Kolla vad jag letar efter på min blogg!

Välkommen in!

Vänligen Helena /franska liljan

EmmLa sa...

Åh jag kan inte få nog av dina härliga bilder :) Och vilka snygga grejer dte fanns där! Kolla i min blogg också, du har fått något av mig :)