lørdag, august 09, 2008

regnbuen...

...utsikt fra hagen i går kveld...

11 kommentarer:

Joanna sa...

Kjempe fint bilete av regbuen :O)

Ha ei god helg!

Galleri Hönshuset sa...

Oj vad du har hunnit fota mycket. Underbara bilder, det finns så mycket i dina bilder, färgerna, intensiteten, djupet ja allt. Verkligen kanonsnygga foton! Ha en fortsatt skön helg. Kram Pirre

Tove sa...

Flott bilete! Håper du fann gullkista....

Pillan sa...

Helt fantastiskt foto! att du lyckats fånga regnbågen så bra!

MeyBiMe sa...

Så herlig blogg du har :-)
Fine skildringer om Mikael.
Har selv en gutt med en svak Cerebral Parese.
Ha en fin helg!!!!
Og....nydelige bilder du tar :-)

Rosa sa...

Så utruleg flotte bilder du tek! Sterke fargar i alle - er det vha kamera, eller brukar du fotoprogram i tillegg for å forsterke?

For å sei det slik, eg syns ikkje det virkar som du treng fotokurs ;)

God helg vidare til deg og dine!

Mia sa...

Hei Tara, og glratulere som ny interiørblogger! Jeg gleder emg til å følge bloggen din framover. Og klart kan du linke meg, det er bare koselig, det (nyyyydelig regnbue, forresten...)

Mia sa...

Ooops, her gikk det visst litt fort i svingene... meningen var selfølgelig å si "gratulerer"...

Anna Lisa sa...

For eit flott bilde av regnbuen!!!
Ha en god søndag:)
Klem

a home far away sa...

Vilken vacker bild av regnbågen!

Ha en fin söndag önskar Gunilla i Singapore

Eli Kristin sa...

Nydelig bilde!!! Det ligger en overraskelse til deg her hos meg ;)

Fortsatt god helg fra en ferierende meg! ;)