tirsdag, august 05, 2008

skiftende skydekke...


21 kommentarer:

Bo med barn sa...

Hei og først og fremst TUSEN TAKK for awarden!! Har vært på laaang ferie uten nett og har ikke fått svart noen. Nå er jeg tilbake igjen, men pc'n krangler med meg..:)

Hverdagen nå er hektisk med butikk-oppstart (alt skal liksom på plass på en gang og en haug avgjørelser skal tas) men det er også kjempegøy! Endelig følger jeg den store drømmen.

Du har tatt utrolig mange flotte bilder her. Har kikket gjennom alle. Så flink du er!!

Veldig koselig at du er innom meg og bloggen min, og selv om jeg ikke alltid får svart så håper jeg du følger meg videre:)

Ønsker deg en flott tirsdagskveld

mali-mo sa...

Hei! Nå har jeg sittet en stund og kost meg med bloggen din, og alle innleggene du har lagt ut til nå. For noen flotte bilder du tar! Ble spesielt begeistret for bildene av guttene dine, spesielt av Michael. Du klarer liksom å få frem en ny nyanse i han hver gang du fotograferer han, hvis du skjønner. Herlige gutter!

Ble kanskje spesielt betatt av M siden jeg har jobbet med autister i mange år, og kan endel om autisme.

Flott blogg du har, og jeg vil takke deg så masse for aearden! Jeg er vel ikke blant dem som er flinkest med sånne awarder, men jeg blir kjempeglad hver gang jeg får en, og jeg tar selvsagt imot denne koselige oppmerksomheten fra deg. Det er koselig å bli satt pris på, og det er ekstra hyggelig at den kommer fra en (for meg) ganske ny bloggejente. Jeg rekker ikke alltid å svare alle som er innom meg, desverre,men jeg kikker innom deg snart igjen for å kose meg med flere vakre bilder og glimt fra livet ditt ;)

Ønsker deg en fin uke videre!

Ønsker deg en fin uke!

mali-mo sa...

En dobbel-fin uke skulle vel det bli ;)

Eli Kristin sa...

Hei Tara, klart du kan linke til meg. Bare koselig det. Og jeg linker til deg også! ;) Bloggen min er lite aktiv nå pga ferie, men vi kommer sterkt tilbake.

Ha en koselig kveld! :)

Miamor sa...

Klart du kan linke til meg! Flott blogg du har! Er du inne på Norske Interiørblogger ?? Det er fint skjønner du! Kommer innleggene dine opp i bloggroll! Husker ikke om jeg har sett deg der???
Ha en flott tirsdagskveld!!

Min verden sa...

Ja, hvis ikke det var greit måtte funnet meg en annen hobby ;) Må se på bloggen din. Har jeg vært her før tro?? Surrer jo litt rundt sånn dann og vann. Vi ses. Hanne

Min verden sa...

Jeg er så tjukk i huet! Her har jeg jo vært mange - mange ganger :D Kjekt å se allikevel, en gang til. Natta. hanne

Galleri Hönshuset sa...

Hej på dig, där är du ju med dem fantastiska fotografierna ;) . Tusen tack, självklart får du länka mig, jag blir så glad. Helt underbara foton på båten o husen vid vattnet. Jag drömmer om o bo vid vattnet förstår du, men än så länge nöjer jag mig med o åka våran båt... Ha det gott. Kram Pirre

Miamor sa...

Sendte du feil kommentar?? Fikk den samme 2 ganger!!

Blåbærpai sa...

Hei, kom innom her via ein annan blogg.Eg er mektig imponert over alle dei flotte bileta du har teke!
Måtte også innom M sin fotografi blogg og eg syns det er fasinerende!! Var støttekontakt for ein liten gut med autisme for lenge sidan i tillegg til at eg jobba eit par år på ein heim der fleire hadde den diagnosen.
Difor er det ekstra spennende å sjå det frå hans side, korleis han vinkler det om du forstår!
Den bloggen blir nok ein stor slager, det er eg sikker på!Takk for titten og eg kjem veldig gjerne innom att!

Joanna sa...

Tusen takk for helsinga...Fy....for noken herlege bilete du tar, vart heilt betatt eg..

klart du kan linke meg, gjer det same slik at eg kan fylgje den fine bloggen din :O)

Smil

Livet er heeerlig sa...

Heihei Tara
Så utrolig fantastisk fine bilder du tar!!! Du trenger jo ikke noe fotohurs du :)
Linker deg tilbake, for her vil jeg gjerne innom igjen
Ha en riktig god natt

Hls Siv

Nallebr.. sa...

Halloj!!
oj va glad jag blir..att du gillar min sida!! blir bara glad om du länkar:)
ha det gott!!

Kiki, maximilias mamma sa...

Hej!
Dina bilder är helt underbara. Jag lägger upp din länk också! :)

Ha en skön onsdag!

Anna Lisa sa...

Hei!!!
Ja du kan bare linke meg:) Og kansje det er greit eg linkar deg også?
Ha en fin dag!!
KLem

Sissel sa...

flott bilde!
link i vei du :-)
jeg linker nok til deg også ;-)

vibeke sa...

Hyggelig at du vil linke til meg
:0) Har deg på min liste jeg også men det er foreløpig bare "i hodet" fordi det har vært umulig å legge til(linke) i systemet på min data de siste dagene.

Storkoser meg på bloggen din!Jeg er også innom på M sin, kreativ med kameraet han også.Synes det er spennende å se hva han "knipser".

Klem

husnummer30 sa...

Hej!

Vad skoj att du hittade in till min blogg.

vad mycket läckra bilder du visar. Blir smått avundsjuk...vill också kunna ta så fina foton!

Ha det fint!
//Jill.

Hem och Lycka sa...

Härlig bild, moln är vackra och sköna att titta på..

Visst får du länka mig, bara roligt och en ära! Jag har tagit bort mina länkar på min sida men har dem samlade på Bloggkoll och jag har lagt till dig där. kram!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Stilig bilde!! ;O)
Selvsagt kan du lenke i vei- bare hyggelig. Har blitt lite blogging i de siste ukene, har tilbrakt mye tid ute.
Ha en fin uke og fortsett med å knipse fine bilder!

Minmill sa...

Hei og rusen takk for kommentar på bloggen min. Det er jo en stund siden og jeg er ikke rask i avtrekkeren. Det har jo vært sommer og sol og arbeidsoppgaver i heimen. Men regner med å blogge mer framover.

Koselig blogg du har her. Liker bildene du har tatt. Har du et bra kamera eller?
Skjønner at du bor i Arendal og det er en fin by. Har vært mye der. Dere er heldige som har overtatt rockefestival-livet. Må innrømme at jeg savner Quart. Det blir ikke det samme for oss som er 40 og bo i telt på Tromøya.

Kommer innom deg igjen jeg.

Hilsen Minmill