fredag, august 22, 2008

smått og nytt...


fikk jo med meg littegrann hjem fra grimstad igår:)
måtte holde litt igjen siden det antagelig blir litt
shopping i stavanger til uka også...

...salt og pepper...


...i denne katalogen er det mye snadder...



...nisteboks og melkeglass, kanskje?



...stor tallerken eller et lite fat...








...til silje som hadde bursdag igår...




...liten duk...




...er som regel skeptisk til vin, men denne liker jeg...
og sjokoladen er fra Heimdal sjokoladefabrikk
her i arendal
...det er, helt seriøst, verdens beste sjokolade...



7 kommentarer:

vibeke sa...

Så mange fine innkjøp, blir reint misunnelig jeg :0)
Jeg har en ting som ligger og venter på deg inne på bloggen min :0)

Ønsker deg en god helg og en fin tur til Stavanger til uken.

Line sa...

Du har verkeleg fått utbytte av shoppingdagen din:) Masse flotte innkjøp. Det er alltidt kjekt med noko nytt!!
Ønsker deg og dine ei fin helg...

Hem och Lycka sa...

Vad mycket fint du shoppat! Greengate är en stor favorit! kram

Lykkelene sa...

Tusenn takk for award:0) Masse flott du har handla. Syns vinen og sjokoladen såg veldig spennande ut... God helg!

Anneli sa...

Åhh.. så mye herlig shopping <3 Green gate er jo bare så nydelig. Her hvor jeg bor er det ingen som selger det, men en av interiørbutikkene skulle vurdere det.. Krysser fingrene (:
God tur til koselige Stavanger! Gleder meg til å se hva du finner der..(:

sandra sa...

å dn rosa prikkete koppen var SÅÅÅ søt:) er det green gate?

Torilpia sa...

Hei - endelig en blogg som ikke bare handler om interiør - men også mye om hverdagens små og store hendelser :o) Synes bloggen din er veldig bra. Håper det er greit at jeg legger deg til på mine to blogger. Ha en fortsatt fin uke - og god tur til Stavanger.
mvh Toril