mandag, september 29, 2008

bli med på shopping-runde i gøteborg...

...jeg og daniel starta runden med SHOCK,
som er en goth-rock butikk med klær, sko og
mange kule ting og tang og tilbehør...
finner som regel ingenting her, men det er
så utrolig moro å kikke fordi det er så mye spesielt...
...så var det full fart inn i NORDSTAN,
som er nordens største kjøpesenter (tror jeg)...
svææært er det ihvertfall:))
sjekk daniel med mamma's shopping-triks no. 1:
trillekofferten;)

...denne skjønne lille butikken har jeg vært i før,
og her er det utrolig mye fint og flott:)


...snik-knipsa noen bilder uten blitz...



ikke no bra bilder, men dere ser vel at
butikken er koselig:)



...BUTTERICK'S er en av daniel's favoritter...
her finns det meste av masker, parykker og alt
som trengs til utkledning


...ROCKHOUSE er også en gjenganger for oss...
her byr de på det meste en rockejente/gutt kan ønske;)
musikk/bøker/klær/vesker/luer/plakater


...daniel kjøpte AC/DC-lue...




...inngangs-partiet hos LAGERHAUS er
alltid fristende...




...og denne butikken her er så spesiell,
at den skal få et helt eget innlegg...
en annen dag;)


12 kommentarer:

Line sa...

Ser ut som dokke har kosa dokke masse med eldstemann i Gøteborg:0)
Gledar meg til innlegg om den butikken, spent~spent!!
Ynskjer dokke ei kjempefin veke...klem

Torilpia sa...

.. ser ut som om jeg også skulle vært en tur i Gøteborg på shopping .. har det til gode enda

Balders Hage så ut som en butikk for meg ... :o)

Ha ei fortsatt fin uke - klem!!

Bak en Sky sa...

wow!!!her var det vist masse bra!!kunne tenkt meg å dratt innom Baldershage. Jeg bor nemlig i Baldersveg!!!må jo være bra den butikken;)

God mandag!

Fam.Sandnes sa...

åååå...no vart eg reint misunneleg her eg sit...ser ut som de har kosa dykk veldig....
Vart heilt på tuppa då eg såg alt det fine frå Green Gate:)
Ha ein fin kveld!

Torilpia sa...

Har noe til deg inne hos meg som jeg håper du liker :o)

Ha en flott tirsdag!!

Livy sa...

Hei!
Ser ut som dere har kost dere masse! Gøteborg er en av mine favoritt byer og vi pleier å være her en eller to ganger i året! Tusen takk for at vi fikk være med på rundturen - og gleder meg til neste innlegg - det så ut som en super butikk - digga det skiltet!

Ha en fin tirsdag!
Klem

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Glad du likte awarden :o)

Så ut som en herlig tur!Spent på innlegget om den siste butikken...

Klem fra Vibeke

♥ H@rmoni ♥ sa...

Ser ut som en topp tur til Gøteborg!
Det er alltid masse gøye butikker når en reiser til en storby, og det ser ut som dere har funnet dem! det bir som regel masse trakking og slitne bein etter slike shoppingrunder
;O)

Monika sa...

Det var massse mange flotte bilder :-)
Frister til å gå i dine fotspor
Smil fra monika

Galleri Hönshuset sa...

Hej...oooh en shoppingrunda, vad mysigt. Det var ett tag sen jag unnade mig det. Nu blev jag nyfiken på den där affären med den roliga skylten. =) Ha det gott. Kram Pirre

Nallebr.. sa...

ser ut som ni har haft det bra!!! massa mysiga butiker.. skulle ochså villa åka till göteborg och kika i butiker.. har inte varit där sen jag var liten...

Sissel sa...

Det ser virkelig ut som dere har hatt en koselig tur!
Jeg skulle ønske jeg hadde mer tid da jeg var der i sommer, for jeg rakk bare så vidt å springe gjennom "femman" på Nordstan..