mandag, september 01, 2008

husmor-tur del 1...

referat fra stavanger-turen starter på sola...
jeg hadde bestemt meg for at denne solastranda skulle ihvertfall
jeg se...
gunn randi var helt enig, helt til vi parkerte bilen...
da ble plutselig det å knipse bilder av alt og ingenting,
fryktelig unødvendig og kjedelig...
så der satt hun...
godt og varmt inni bilen...
mens jeg...knipset











...utrolig teit å stå og se på fly som lander og letter...
men jammen gjorde vi ikke det også...
er det normalt?



3 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Hej mitt i natten. Jag njuter av dina bilder, har precis visat mannen min dina fina foton, han tyckte du var riktigt duktig ;)Fortsätt med det du gör. Kram Pirre

Hem och Lycka sa...

Du tar alltid så kanonfina kort, så snygga! kram

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

WOW VILKA BILDER♡♡♡♡

KRAMAR