lørdag, september 06, 2008

noe av det som ble med meg hjem fra stavanger...

...denne butikken i sandnes var kul...
her var det både greengate og rice:)
...jeg slo til og kjøpte bestikk...

...til et eventuelt fremtidig glass-skap...


...skikkelig kule vaskekluter fra rice...



...disse og litt til fant vi på søstrene greene...


...ja, vi var innom IKEA og...
vi gjorde begge to den desidert minste handelen ever hos IKEA,
og syntes vi var utrolig gode:)
disse bokstav-kjeksa måtte jeg jo bare ha med til mikael...
han leker med bokstav-kjeks nesten daglig
(spiser de veldig sjelden)
han lager ord med dem og (viktigst av alt),
steiker de i mikro'n...:)

11 kommentarer:

anitas lille lykke sa...

mye fint, kjekt på handletur.
fine bilder du har på bloggen.
ha en god lørdag

Tove sa...

Tusen takk for den flotte utmerkinga eg fekk med deg! Du må vite at eg sette STOOOR pris på det! Som eg har skrive i eit innlegg på bloggen min i dag, så beundrar eg fototeknikken din. Og det å få ein slik pris med deg vert difor ekstra stas! Du har jammen fått handla mykje fint på husmorferien din! Eg har planar om husmorferie til Oslo i haustferien, blir vel kanskje litt handling då, ja.....

Fru Fjeldhammer sa...

Så mye fint du har handlet deg!! Greengate og rice er det lite av her jeg bor..sukk.. skulle nesten åpnet en egen sjappe, men her går ikke butikkene om de ikke er i et senter...

må på ikea å kjøpe bokstavkjeks skjønner jeg, men her i huset spiser sønnen de...*S* (2år og avhengig av bokstavkjeks..haha)

Ha en fin helg.. klem klem

Tiril sa...

Heisan, du har ikke vert så langt fra min butikk når du var i Sandnes, jeg er i langgt. 11
Utrolig mye du har fått med deg av ting og tang, Fra breiavannet i Stavanger, Fred Hansen konditori, det erverdige sjeve huset!!!
Den franske kafe, herlig sammensettning , flink fotograf.

Hem och Lycka sa...

Vilka fina köp du gjort! Älskar de danska märkena..

Har du några shoppingtips till mig? Vilka butiker får jag inte missa? Min bror bor nämligen i Stavanger.. kram Mia

Line sa...

Den green gate mugga var kjempefin, eg fall pladask for den:)
Hmmm, lure på om det er nokon som har green gate i Førde!?!
Fin laurdagskveld til deg og
dine=0)

Malla sa...

Mye fint=)

Min verden sa...

Tuuusen takk for award :) Du får den direkte tilbake selvfølgelig. Så mye flott du har kjøpt. Deilige farger. De knottene er helt herlige. Gleder meg å se dem i bruk. Hanne

Daisys home sa...

Så massse fint du har fått med deg hjem ifra shopping.Jeg har enda ikke fått oppleve og se en butikk hvor det selges green gate.Etter at jeg kom inn i blogglandia så har jeg sett hvor masse fint det finnes i det merket.Finfin blogg du har og så fine bilder!Ha en fortsatt fin helg.

Blåbærpai sa...

Gosh , kor mykje fint du har handla deg!
Tusen takk for award!

Bak en Sky sa...

Green gate har så mye fint!!Mye flott du har shoppet!!!;)