søndag, september 21, 2008

ønsker meg...

denne fra IKEA...

12 kommentarer:

Torilpia sa...

Ja - den liker jeg også .. :o)
Herlig farge - ser så god ut også!!
Har du prøve-sittet i den??
Ha ei flott uke!!

Kari - My home is my Castle sa...

Den synes jeg og er så fin ;)
Og jeg har prøvd den.. herlig å slappe av i ;)

Ha en fin uke

Gunhild, NO sa...

Rosa ektorp kunne jeg nok aldri hatt :):)Grunnen til at jeg kommenterer her er at du bor på sørlandet. Jeg gjør også:)Jeg har også et helt spesielt barn. Så nydelig en gutt du har!! Og så lurer jeg på om jeg kan ha møtt venninna di. Har vi barn i samme klasse, tro...? Jeg har ei jente som heter Juliane. Enten er venninna di lærer på skolen eller så er hun mor til H....? Sammentreff her i blogglandia er veldig morsomt. Jeg traff jo ei skolevenninne her, som jeg ikke hadde hatt kontakt med på 25 år.
Var i Grimstad på fredag og kikket på Greengate mm. Vi tok interiørbutikkene for oss. Veldig mye fint... Skjønte at du også likte deg der :) Vi snakkes!!

Line sa...

Deilig sofa....Såg så mjuk og god ut....
Ha ein flott mandag,klem

moa sa...

den er helt nydelig! jeg har sofaen i ektorp,og den er kjempegod å sitte i!
ha en fin mandag!

A-mora sa...

Den må være god og slenge seg nedi. Fargen er ikke helt meg,men den ser god ut. Tusen takk for kommentar inne på bloggen min. jeg er fast leser av bloggen din.Ha en fin dag.

KKannDesign sa...

Hellooo..

Flott sofa og herlig farge - jeg har prøvesitti i den på Ikea...veldig god - OBS! den blir veldig fort nedsitti..tror jeg..men det er vel fordi det sitter noen tusen flere i en utstillingssofa på Ikea enn i stuen hos deg...smil-hihih..

Ser at denne Ektorpen er meget populær i bloggis..

Ha en fi fin mandag!

Smil KKann

Aina sa...

Den har jeg i hvit, kjempegod å sitte i, vi "krangler" om den både herr Fagerheim, vesla og jeg;0)
Men jeg tror kanskje den kan bli fort ihjelsittet ja.

Mandagsklem fra meg.

Gunhild, NO sa...

Hei igjen! Takk for hilsen!! Morsomt dette. Ville vært koselig å treffe dere ei gang. Og venninna di treffer jeg nok helt sikkert igjen...

Nallebr.. sa...

ja den är fin!!!skulle vara mysigt att ha och krpa upp i och sitta och pyssla lite:)

LiNda:) sa...

den er så lekker <3

Sissel sa...

Oi, denne var jo rålekker da :)Ser ikke sånn aller verst innbydende ut å ligge på heller..