tirsdag, oktober 21, 2008

a cup of tea...

...til frokost:)
*



11 kommentarer:

Camilla Jørgine sa...

Takk for koseleg kommentar på bloggen :) Det er alltid så kjekt! Eg må berrre sei at eg likar bloggen din så godt, og så er det så interessant å lese det du skriv om Mikael! Føl liksom litt med på livet hans!

Ein kopp te har eg begynt å setje meir og meir pris på ettersom det ikkje alltid fristar med kaffi. Og det biletet fekk meg til å setje på te-vatnet!
Ha ein god dag!

:)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

:-D Ja...lite morsomt att vi la ut "teinlägg" samma dag...men det är verkligen noe man trenger när det blir höst!

Ha det fint!

Bak en Sky sa...

Deilig med varm drikke nå i høstkulda!;)

Anemone sa...

Varmt, godt og en flott start på dagen :-)

LYKKEBO sa...

Kjempe tøft bilde! Så godt med noe varmt på kalde høstdager:)

Har en award til deg:)

CosiFanTutta sa...

Hei du, har lagt ut gladfilmer til deg :o) Det er de samme gamle så du har sikkert sett de. Iallefall kommer du ikke i dårlig stemning av å se trailerne igjen :o)
Håper du får mer enn te til frokost :o)
Ha en fin, fin dag. Jeg skal på aftenvakt og koooser meg med blogging på yndlingsplassen!

www.hjertelig.blogg.no sa...

En herlig varm og deilig kopp te hører med til høsten:) Jeg liker bloggen din og mange flotte bilder...


Klem Frk. Hjertelig

KKannDesign sa...

Uhmmm - Jepp dagen starter ikke uten...Smil!

Ha en fin fin onsdag!

Smil fra KKann

Livet er heeerlig sa...

Kjempefint bilde!!!
Har samme kopp som deg, bare med blomstermønster...
Kaffen smaker liksom extra godt i de koppene :)
Ha en finfin dag
*Siv*

organic-lizzi sa...

Deilig bilde med farger som varmet laaangt inn i sjela:-)
Har gått glipp av forrege innlegg som var supre bilder av skjønningen din..
Fortsatt fiiin kveld&Stooor klem fra Randi

Torilpia sa...

Ser du er smitta du også - med GG-feber :o)

Har kjøpt fire jeg - men i den beige/hvite serien med blomster. Trodde ikke jeg ville like de røde og turkise etc .. men i butikken når jeg så de sammen - da hadde jeg lyst på alt sammen :o)
Så også en serie i hvitt med rød og blå dekor - det hadde vært noe til 17-mai tenkte jeg .. hehe
Men jeg kjøpte ikke noe nå da :o)

Ha en flott torsdag - stooor klem!