onsdag, oktober 01, 2008

glimt...

...fra gøteborg...
her har vi forvillet oss inn i trädgårdsforeningen
på lørdagskvelden...
skulle ta en snarvei, men det viste seg å bli
en skikkelig omvei...






...lørdags formiddag i en meget
folksom Gøteborg...



...skulle ta bilde av Lagerhaus på andre siden
av veien (skimtes gjennom trikke-vinduet)...
PLUTSELIG var Liseberg-trikken der istedenfor...;)

...lunsjen ble inntatt på en amerikansk sports-bar...
med fotball på TV (i flertall)
og veeeeldig HØY lyd...


...god mat var det ihvertfall...
(heldigvis)



...hmmm...
en svenskekonge kanskje?



...17.mai stemning...



...frappino er snadder...
og den aller beste får du på NORDSTAN
med mocca-smak og masse sjokolade:)


8 kommentarer:

Torilpia sa...

Så fine bilder .. syntes det med trikken var veldig flott jeg :o)
Butikkbilde med en liten vri liksom ..
Frappino er kjempegodt - kjøpte det på Kastrup i sommer (starbucks) og ungene drakk den opp ... *sukk*

Ha en fortsatt fin dag - klem!!

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Sååååå UNDERBART! Göteborg är vackert ♥
Även fast Stockholm klart är ännu vackrare, fniss....

Klemmer

Villa Luftslottet sa...

Så artig:)bilder i bevegelse var det som slo meg, en historie:)
Ja ja, men jeg er nå liksom litt glad i selve ventetiden jeg da..haha, eller kanskje det kalles utålmodig;) Gleder meg til det innlegget, da må jeg følge med, er det noe som spesielt slår an? Ha en koselig kveld:)

Miamor sa...

Sååå koslig!! Gøteborg er MIN by også!! Er der ganske ofte med jobben...Liker meg på Avenyn og kjenne på stemningen!! ser ut som dere kosa dere alle!!

klem herfra ;)

Sissy's Hus sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar! :)
Kjempe fin ROSA blogg du har.. Hihi..
Kjempe fine bilder fra underbara Göteborg! Jeg vil også dit.. Kanskje en tur med gubben og bebisen før jul!

KKannDesign sa...

Hei hei..

Masse herlige bilder fra shopping-tur! Jepp - jeg har skjønt at skal man virkelig shoppe - da er Gøteborg stedet - jeg vil også dit!

Ha en fin fin torsdag!

Smil fra KKann

Living White sa...

Du tar så fine bilder...etterbehandler du dem? Liker fargene du får frem her

signe sa...

Takk for hyggelig hilsen. Koslig at du ville legge meg til bloggen din. Koslig blogg du har.

Ha en fin torsdags kveld.