fredag, oktober 03, 2008

PRICKIG KATT...en helt spesiell butikk...

...denne butikken har jeg lett etter før...

endelig fant jeg den



...spurte innehaveren pent om lov til å ta bilder...

skjønte fort at her måtte det knipses mye:)


...velkommen inn i en fargerik verden...










...søte, små detaljer overalt...




...en liten gang med friske farger...




...en av mange taklamper...





...prikker...prikker...prikker...









...gamle lampeskjermer og dukker i

skjønn forening...





...hatte-prøving-avdeling...

og rosa gulv;)




...vakker overgang...















...disse bildene er så artige...







...flere taklamper...


















...herlig rosa discokule...





....rosa saft for tørste kunder...





...trapp ned...

(eller opp;))





...selvportrett:)





...sprek fargekombinasjon...





...prøverom til å bli glad i...





...en rosa sykkel med noko attåt...





...og nok en vakker detalj...




som sagt...

en HELT spesiell butikk:)



8 kommentarer:

Elisa Day sa...

Tack för hälsningen på min blogg! Vilken härlig butik! Den måste jag gå till nästa gång jag är i göteborg.

Torilpia sa...

Spennende .. elsker farger .. rosa gulv .. DET har jeg ikke tenkt på før :o)

Ha en flott fredag .. klem fra meg!

EmmLa sa...

Ojojoj vilken härlig butik, den ska jag gå in i nästa gång jag är i Göteborg :)

Strikkelines sa...

Så morsom butikk dette var da..
Innmari fin blogg du har....er ny, så jeg er blitt god til å snike meg rundt for "opplæring"

Min vri sa...

Wow, for en spennende butikk! :) Du tar virkelig flotte bilder.

God helg til deg og dine!

CosiFanTutta sa...

Jammen HVOR ER DEN BUTIKKEN?? :o)

Johanne sa...

Jeg var i Gøteborg i sommer, plutselig kommer jeg inn i en skjønn rosa butikk, nemlig Prickig Katt :D
Den er genial!

Sissel sa...

OI, for en spennende butikk!:)
Likte de prikkete pumpsene spesielt godt jeg ..