søndag, november 09, 2008

hei alle sammen!!!

HAPPY FATHERSDAY!!!

7 kommentarer:

Line sa...

Herlig bilde:0)
Tek utfordringa eg...
Klem Line

Torilpia sa...

Utrolig fint bilde .. :o)

Så mange innlegg som har kommet til her inne siden jeg var her sist. For ei kake .. *sukk*

Gratulerer med award også :o) Eller utmerking heter det vel!!

Jeg tar også utfordringen fra innlegget under .. :o)

Ha ei super kreativ og koselig ny uke .. :o)

Stooor klem!!

Sissel sa...

Artig bilde! :)
utfordring til deg på bloggen min..
ha en fin søndag/farsdag videre!

Agathe si sie sa...

Så fint bilde.
Nå er det bare få timer av farsdagen, men fortsatt fin kveld.
Hilsen fra Agathe

borghild sa...

For et herlig bilde!!!:-) Skjønne gutter du har!!
Randesund ligger før du kommer til byen, ja. Du tar av mot Høvåg etter å ha passert Sørlandsparken, men du finner sikkert bedre veibeskrivelse enn det jeg kan gi på nettsiden;-) Du tar iallfall av rett etter Frikstad Kirke, så er det ikke så langt innover. En nyyydelig butikk, det er som om 'hele himmelrik' åpner seg når man kommer opp på loftet;-) Ha en fin uke! Klem B:-)

Solveig sa...

For et utrolig nydelig bilde:)
De øynene!

Linda sa...

Bare elsker sånne bilder!

-Linda :)