fredag, november 28, 2008

ønskeliste...og ikke-ønskeliste!!!

Daniel...min 13-åring...
gleder seg noe SINNSYKT til jul!!!
*
og her blir ingenting overlatt til tilfeldighetene:)))
*
over kan du se årets ØNSKELISTE...
syns jo den er ganske skjønn...
***
fant den liggende på kjøkken bordet her en dag...
men det rare var jo det jeg fant på baksiden...!!!
*
for der var det nemlig en IKKE-ØNSKELISTE!!!
*
på nr. 5 står det altså "brunost";)))
**
og sjekk ut nr.4...
ikke no vits å ønske seg elektroniske ting
når man har en lillebror som heter Mikael;)))
***
lykke til Daniel...
håper du får noe av det du ønsker deg

9 kommentarer:

Gunhild sa...

Herlig ønskeliste:) 12 åringen min skrev også ønskeliste her om dagen. (Ikke hun som går på skole i Grimstad)
Ønske nr. 1 var sokker og nr. 2 var stillongs. Vi måtte smile litt da :)
Men det er vel ikke alltid så lett å komme på noe, for de har jo stort sett det de trenger.
Kanskje vi møtes en dag.... Ville vært koselig.

Hespe sa...

Dette var virkelig en herlig ønskeliste - skikkelig vel utarbeidet... :o)

Ønsker deg en flott adventshelg!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Kari - My home is my Castle sa...

HERLIG :)))

Håper noen av ønskene går i oppfyllelse da ;)

Klem,Kari

Aina sa...

Herlig ønskeliste ja, de er skjønne våre små.
Vesla her i huset fikk den første leketøykatalogen og skulle sette kryss på alt hun ønsket seg til jul. Etter 3 sider kom det en smule tørt fra Herr Fagerheim at det var nok like greit at hun satte kryss på det hun ikke ønsket seg, spare tid og blekk!
For det meste kunne hun gjerne tenke seg under juletreet;-D

Ha en fin adventshelg.

Klem klem!

organic-lizzi sa...

Så herlig!!Savner nesten(håper du la merke til nesten..:-)å ha yngre barn..
Koooselig dag&Stooor klem fra Randi

Villa Luftslottet sa...

Å herregud, nå så jeg ordene som fulgte med den siste awarden..... Det var virkelig fortjent til deg, og tusen takk for at du ville gi den videre også til meg:D

Villa Luftslottet sa...

Nå driver jeg og blander sammen hvor jeg svarer .....tror jeg skal våkne litt mer jeg;)
Igjen, den ønskelisten var fantastisk lur og sjarmerende!

Sissel sa...

Herlig!
Står det på listen at han ønsker seg fond? Veldig veslevoksent av en unggutt må jeg si..
(likte veldig godt oppdelingen etter mulig/fullt mulig, kanskje verdt å ta i bruk selv?)

Solveig sa...

Hei hei:)
Endelig er jeg innom!
En travel helg, og når jeg har "slappet av" har ikke blogging vært prioritert.

Så herlig ønskeliste!
For en søt gutt du har:)
Smart den nr 4 ja..
Det er ikke tull når han skriver liste nei, til og med hvro sannsynlig det er;) Gøy!