fredag, november 07, 2008

snart lørdag...

vil bare informere om at jeg har fixa på en
fyrstikkeske...
og samla alle telysa på èn plass!!!
ooooog bakt amerikansk sjokoladekake...
(den er bare såååååå god)

og helt utrolig enkel å lage;)))
*
bilde av kaka og oppskrift
kommer imorgen...
(hvis jeg husker det!!!)



årets julekalender er kommet i hus!!!
denne er fast hvert år...
ifjor hadde vi vel 4 stk!!!
kan jo ikke si nei til alle de søte barna
som kommer på døra og selger;)
*
HA EN GOD NATT ALLE SAMMEN!!!


9 kommentarer:

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Juletid ja... Jag måste börja tänka på kalender ja ;)

Det ligger en liten utmaning i min blogg till dig!

Njut helgen hjärtat

Anemone sa...

Blogger fortere enn jeg greier å lese du snuppa....

Flott lørdag til deg.

Aina sa...

Da har du fått fixet mye til helgen du, kake høres jo ekstra gdt ut.
Så herlige bilder av gutta boys i forrige innlegg, sort hvitt bilder er så fint.
Ønsker deg en super helg!

Aina sa...

Litt morsomt at det heter Fagerheim, akkurat som huset vårt. Har ei venninne som bruker å si at å være her er som å være på avlasning/rekreasjon...ligger i navnet kanskje.

Bollemus haha..det lagde jeg til et utdrikkingslag for ei venninne en gang, de solgte hun unna i en fei.
Men de på bildet er julemus som vesla lagde sammen med bestemoren...men jeg tenkte akkurat det samme da jeg så de ;-D

Førjuls-kalkun høres godt ut, og sammen med Waldorfsalat..nam nam!

-A-

Christel - Bakketun sa...

Amerikansk sjokoladekake høres veldig godt ut. Gleder meg til å se bilder av den :)

Guttemamma sa...

Sånn kalender har vi alltid også, fra skigruppa her i bygda!Så koselig den glasskrukka med lys er!! ..Og ja, jeg har de skjønneste guttene i verden,,,(Men det har vel alle!)

organic-lizzi sa...

Elsker bildene dine:-))Står over kaken takk..
Fantastiske bilder av de vakre sønnene dine på forrege innlegg..
Knall deilig lørdag&Stooor klem fra Randi

Line sa...

Der minte du meg på at eg må kjøpe telys i dag:0)
Nydelig bildeserie av Daniel og Mikael i forrige innlegg!!
Ligg noko å ventar på deg inne hos meg, vennen.
Ynskjer deg ei super helg, klem

Hem och Lycka sa...

Å hjälp, jag som älskar choklad.. ;-) Får julstämning när jag kikar in och ser årets julkalender.. kram