tirsdag, desember 16, 2008

julestemning...close-ups!!!

velkommen inn...
*
i stuevinduene...
*

polkagriser ble handlet inn på IKEA i september...
ser du Gunn Randi???
jeg spiste de ikke opp før jul;)
*

elsker disse lysballene...
dette er adventsstaken i kjøkkenvinduet
*
candy-cane...
disse kan brukes til mye rart...
*

...og dekorative er de også...
*


mikaels kalender
(ikke julekalender, altså;))
*
de viktigste tingene blir skrevet inn her...
sånn at han vet hva som skjer
*

her skal noe koselig lages, tenker jeg:)
*
ikke mange sjokoladene igjen i kalenderen nå!!!
*

adventslysestaken...
*

julestrømpa til en av guttene:)
*


disse er utrolig nok malt av meg:)
fikk et akutt anfall av juleverksted-ånd
i fjor...
blir nok lenge til neste gang;)
*
appelsin med nellik...
mmm...lukter nydelig!!!
*

advents-sviblene står i full blomst...
*
nå er det på tide med røde...
*
en julegave jeg holder på med...
*

håper den faller i smak:)))
*
det var mitt bidrag til julestemning i dag...
ha en flott dag alle sammen!!!

9 kommentarer:

Hespe sa...

Heisann...
Så masse herlige bilder!!

Ja, nå er det ikke lenge igjen til jul du. Åhhh, den som kunne stoppe opp tiden litt, slik at vi kunne få enda mer ut av denne herlige førjulstiden...

Allerede til fredag drar jeg på juleferie, hjem til Nordfjord og mamma og pappa. Er jo ikke så ofte jeg får se de der hjemme, så jeg gleder meg masse. Tenk over 14 dager med ferie :-) Deilig!!!

Ha en superflott førjulsdag videre!

Klemmer fra Hildegunn

Ida sa...

Så stilig innlegg !
Fikk skikkelig skikkelig julestemning - bildene dine byr på fantasi og dagdrømming !
ME LIKE!

Kose deg i førjulstiden du også! Klemmer

Camilla Jørgine sa...

Det er så kjekt og flott med litt sånn close-up bilete! Du er flink, altså! Koseleg med litt stemningsbilete :)

Ha ein god kveldT

Guttemamma sa...

Du bidro iallefall til å gi meg julestemning!! Helt nydelige bilder!!KLem fra Anette

Linda sa...

Å, jeg elsker close-up bilder!! Da kommer liksom objektet gjennom bildet!! Deilig godteri og deilige farger.. Har akkurat i dag vært og kjøpt inn ullstoff for å lage julestrømper til hele familien..Gleder meg :o) Herlig kalender også..

Monika sa...

Heisan
Her var det masssssse flotte bilder
Eg har vel ikkje heilt kommet i julestemning enda - men med dine bilder - hjelper det på.

Vi har 10 pluss, regn og vind ute - hjelper ikkje det heller.
så da må eg vel gå på litt julestemning jakt og håper eg finner noe
Smil fra monika

Anitas hus sa...

Wow, så flink du er til å ta bilder! Var ikke til å unngå å komme i julestemning her.
Kos deg i føjulsuken!
Klem:O)

Kort og Søm sa...

Koslig med litt julestemningsbilder :o)

Ha en fin kveld!

Tina på Peppar och Vanilj sa...

Vilka härligt inspirerande close-up bilder :D

K R A M // T I N A