mandag, januar 19, 2009

foto-shoot…i dårlig vær…:)

været var ikke helt på topp idag…DSC_0120_edited-1

men jeg dro med meg kamera, Daniel og ett par lånte barn… DSC_0131_edited-1

vi reiste på Stølsviga, og koste oss en liten stund…før regnet igjen begynte å øse-pøse ned…!!!

DSC_0144_edited-1

kameraet var ikke helt samarbeidsvillig idag…

DSC_0166_edited-1

men noen koselige bilder ble det allikavel…;)

DSC_0170_edited-1

kan dere se at det var skikkelig kaldt og guffent???

DSC_0175_edited-1

daniel gjøgler som vanlig…;)DSC_0178_edited-1

ja…hva skal man si??? tannregulerings-monsteret har satt kloa i Victoria også…!!! velkommen i gjengen…;)

DSC_0192_edited-1

0jjj…??? hva har skjedd her…???

DSC_0199_edited-1

alltid litt knuffing og herjing…men aldri uvenner:)

DSC_0194_edited-1

tenk…disse 2 har kjent hverandre bestandig…3 dager er det mellom de…nå er de 13 år gamle…og fremdeles kan de ha det gøy sammen…

16 kommentarer:

Agathe si sie sa...

Så flotte bilder. Du kan det med å få forevige de rette øyeblikkene :)
Ha ei fortsatt fin uke.
Hilsen fra Agathe

Aina sa...

Herlige bilder, og nå minnes jeg tannreguleringen min.
Huff, det var trasige greier, følte ikke smile til kamera, ei heller gutten en likte. Og var det noe som røyk slik att strengbiten stakk gruelig vondt i kinnet, ja da var det alltids påske eller noe og høytids-stengt!!
Men så var det verd det *smil med tenner som ikke henger ut på tørk*
hehe....
Så ut som en herlig kald tur.

Klem

Elisa Day sa...

Härliga bilder. Man riktigt känner kylan och vinden.

Sissel sa...

Åh, minnene om tannregulering strømmer på! Det var skikkelig vondt, særlig om man måtte bruke nattbøyle og etter at man hadde vært hos tannlegen for å "stramme opp" reguleringen! Godt at den tiden er over, men det var jammen verdt det, selv om det egentlig kan være like så fint med litt skjeve tenner.
Stort SMIL (uten regulering) fra meg :D

Anemone sa...

For en fotoserie, selv om været var dårlig gjenspeiles det ikke i menneskene du...

Guttemamma sa...

Så herlige bilder,Tara!!

Loppehjemmet sa...

Takk for kos hilsen på siden min! Så fine bilder du har tatt! Så gøy at barna har kjent hverandre hele livet! -Slike vennskap er utrolig verdifulle! Ha en fin dag!

Living White sa...

Tusen takk!
Jeg trodde aldri at JEG skulle få en Mac i huset. Dem er jo dyre så det holder, så det hadde jeg aldri tatt meg råd til. Men nå kan jeg glede meg til den er i hus og grue meg til om jeg får meg på nett:D

Du har alltid like inspirerende bilder på bloggen din du. Da jeg er innom deg får jeg lyst å løpe ut å fotografere. På min ønskeliste nå står ett fancy kamera og ett BRA red.program...

Solveig sa...

Hei hei:)
Her er jeg endelig, har ikke vært i noe bloggeform.
Så utrolig flotte bilder:)
De er jo så søøøte disse to!!
Ekte vennskap;)

Ønsker deg en fortsatt fin dag:)

organic-lizzi sa...

Supre bilder..
Tusen takk for at jeg fikk "bli med":-))
Fortsatt deilig dag & Stooor klem fra Randi

Linda sa...

Jeg synes det er SÅ gøy at jenter og gutter kan forbli venner selv om de vokser til.. Og så koselig at de ville stille opp på "Fotoshoot" da! Merker at mine ikke er så interessert.. Martin dummer seg ihvertfall hver gang..Men det blir jo ofte gøye bilder av det.. Men nå ser man at det trenger ikke å være fint vær for at bildene skal bli tøffe:)-Klem fra Linda:)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härliga bilder! Ja...det ser onekligen lite kallt ut. Men vad gör det när man har det gøy?

Ha det fint Tara!

♥LiNda♥ sa...

Så mange herlige bilder!
Det ligger en award til deg i bloggen min!

Torilpia sa...

Heia pia!!

Herlige bilder :o) Nærmer seg 13-årsdag her i huset også .. som tiden flyr.

Tusen takk for utmerkelsen jeg fikk for en tid siden. Har vel ikke rukket å kommentere det før.

Travle dager her på Løkken. Møtte veggen i går - men er forhåpentligvis i full gang i morgen igjen.

Stor klem fra meg :o)

Drømmen om en eplehage sa...

Synes bildene formidler mye jeg. Og det er ikke vanskelig å se at det er guffent vær! Ser de har jakkene langt nedover armene. Brrr, akkurat som jeg gjør når jeg fryser.

Her i huset har også kjettingen kommet på tennene.Er det noe som følger med når man blir tenåring det tro...

Ble rørt til tårer over "...når du sover..." innlegget ditt!
Du har en vakker gutt og du er en ekstraordinær mamma!

Håper dagene er gode
Klem

KKannDesign sa...

Ojojo - så masse flotte bilder og så flott det er når gutter og jenter har så godt forhold i den alderen..

Jaaaaa - vettu jeg elsker Ben & Jerry is ...yum yum yum!!

Ha en super fredag!

KlemKKann