onsdag, januar 14, 2009

hjelp…dette kan jeg bli avhengig av…!!!

2008 12 31

picasa 3…

6 kommentarer:

Hespe sa...

Så flott siden din er blitt - du er jo blitt helt rååååå!!! Hi, hi - nå som du er blitt så dreven, kan jeg vel bestille opplæring av deg da...;o)

Ha en flott ettermiddag!

Klem fra Hildegunn

organic-lizzi sa...

Godt for alt jeg ikke kan og vet:-))
Picasa høres ut som en Italiensk by.."fniiis"..
Kos kveld & Stooor klem fra Randi

Anemone sa...

Jøss å min DEN var flott, virkelig satt deg inn i dette du, og på så kort tid da gitt. Utrolig vor flott også, nesten den flotteste collagen jeg har sett!!

Grattis.

Guttemamma sa...

Her går det unna!! Flinka

Linda sa...

Knalltøft Tara!

Dette må jeg lære meg..(enda mer å bruke tiden på) hehe..:o)

Solveig sa...

Stileg blogg.. men kanskje meir viktig: Veldig spennande å lese om deg og din søte son sin kvardag! :) Har vore innom nokon gongar før og legg deg til på lista mi eg om det er greit.. så kan eg fortsette og følge dokke! :)
Ha ein fin dag! :)