fredag, februar 13, 2009

10 iskalde minutter på morgenkvisten…

14 minus idag og…på med stilongs og boblejakke…og ut med meg og nikon’n min:)

DSC_0275_edited-1

DSC_0276_edited-1

DSC_0278_edited-1

DSC_0288_edited-1

det ble en kort tur, kan du si…bildene ble tatt i en rasende fart…og fant ikke helt de motivene jeg ville ha…men et bilde er et bilde…bedre enn INGEN bilder!!!

DSC_0279_edited-1

DSC_0280_edited-1

DSC_0281_edited-1

DSC_0293_edited-1

DSC_0284_edited-1

DSC_0287_edited-1

jeg havnet på Hisøya…forbi stølsviga, og ut mot Havsøya…(om sommeren…den perfekte sole-seg plassen)

vel hjemme igjen måtte jeg forevige vår ene istapp…liiiker istapper;)

DSC_0295_edited-1

DSC_0296_edited-1

DSC_0297_edited-1

til slutt: takk for alle kommentarene på pororo-innlegget!!! vi har funnet 1 (èn) Pororo på ebay…som befinner seg i Korea;) så vi prøver oss på den…og håper på at mikael kan smøre tålmodigheten sin litt ekstra mye!!! måtte love at den IKKE skulle fly fra korea…men kjøre BIL…;)

7 kommentarer:

Gunhild sa...

Hei! Du er flink til å ta bilder. Jeg hadde veldig sansen for bildet med den gule båten. Ha en god helg! I dag er begge jentene på skitur med sine skoler. Burde jo få meg en tur ut selv også. Er nydelig ute....

Christel - Bakketun sa...

Så fine bilder du fikk tatt!

Ha en god helg :)

Elisa Day sa...

Vackra bilder! Hur har du tagit bild nummer 3? Halva är svartvit och resten i färg? Så fint!

KKannDesign sa...

Flotte bilder - misunner deg som bor ved havet! Smil!

Ha en super fredag!

KlemKKann

Line sa...

Flotte bilder, Tara, og heilt einig med deg...Istappar er "bærre lækkert"
Har vore litt fråverande nokre daga, har liksom berre lagt ut innleg men ikkje vore så mykje innom andre bloggar....Tida strekk ikkje alltidt til!!
Men eg har spurt meg føre i Førde om bamsen, men fekk ikkje napp her heller...
No blir det middag og så rydding og vasking før eg skal hente Mamma i Førde kl. 22.00 - kjem med bussen frå Volda, og gledar oss til ho kjem:0)
God helg til deg og Mikael, vennen...
Stor klem

organic-lizzi sa...

Supre bilder tatt i iskulda!!
Fytte rakkern så kaldt det er!!
Bør se å få unna alle turer med hundene før solen går ned jeg..
Deilig fredagskveld & Stooor klem fra Randi

Kort og Søm sa...

Du tar så nydelig bilder, en fryd å se på! :o)