onsdag, februar 04, 2009

første gang…

her er beviset på at mikael underholdt på skolens juleavslutning i desember…jeg holdt virkelig på å dette av stolen!!!

DSC_0502_edited-1

på sommer- og juleavslutninger er alle barna på skolen til mikael, med på underholdningen…men mikael har vært den eneste som ikke har taklet det;)

han var såååå stolt…tenk, han spilte gitar for oss alle sammen…en helt fantastisk og rørende opplevelse…

takk til lærer Ellen og musikkterapeut Anna, for tillatelse til å blogge bildet…

11 kommentarer:

kariannebk sa...

Takk for koselig kommentar hos meg! :-) Den satt jeg veldig pris på! Så egentlig har du made my day også! Hihi... :-)

Garden Angel sa...

Heisan!
For en herlig opplevelse det må være for dere!!!
Og gutten selv så jo veldig fornøyd ut!
Bildet var bare sååå sjarmerende i seg selv også!
En nydelig gutt, på et gledesfylt bilde!

Du har sikkert hørt dette verset før, men jeg synes det er så flott:

Å få et barn med en funksjonshemming er ikke å ri av stormene, men å lære seg til å danse i regnet!
Er ikke det vakkert sagt?!
God klem fra meg(",)

Hespe sa...

Så herlig bilde av Mikael - gleden er virkelig lett å lese av dette bildet OG slevsagt skal han være stolt (og det må da mamma være også..?)

Fortsatt fin kveld til deg - i morgen er det torsdag og plutselig er det helg IGJEN!

Klem fra Hildegunn

Line sa...

Eg vert heilt rørt her, Tara!!
Bildet seier jo meir enn tusen ord!!
Er ikkje vanskeleg å sette seg inn i at han må vere stolt, for ikkje å snakke om Mamma, Pappa og Storebror si stoltheit når enda eit skritt er tatt!!
Varm klem Line

Linda sa...

Så kjekt å se når ungene blomstrer på den måten.. Og for en tøff gutt han er!! Ha en strålende dag Tara! Klem fra Bææærgen :o)

Aina sa...

Takk for trøstende hilsen, den satte jeg pris på.
Herlig bilde av en herlig gutt, var nok et mammahjerte som banket ekstra stolt her.
En lever lenge på slike øyeblikk:0)
Ha en fin dag alle dere!

Astrid sa...

Så flott!
Eg kan ikkje eingong forestille meg for ei oppleving det måtte ha vore for deg som stolt mor, men at det var stort, ja DET kan eg forstå:)
Eg har kika innom både din og Mikael sin blogg no og då, tenkt at denne "rosa" bloggen må eg legge til på lista mi, håpar at det er greit? :)

Linda sa...

Hei!
Så herlig opplevelse!
Både du og gutten din har all grunn til å være stolt!
Det er bestandig godt når barna gjør fremskritt!
Takk for koselig kommentar inne hos meg!
Så fint at du ble med på konkurransen :O)

Torilpia sa...

DET må ha vært litt av en opplevelse .. regner med at det satt en meget rørt mamma og hørte på .. :o)

Blir nesten litt rørt her jeg også .. snufs .. :o)

Herlige Mikael!!

Klem!!

KKannDesign sa...

..rørende Tara - skjønner godt at det må ha vært en helt spesiell opplevelse..gleder meg på dine vegne! Og det er sant..det er en helt spesiell opplevelse å se barna sine opptre!..

Stoooor klem - and I love your blog!

Living White sa...

I`m happy in pink too:) Forandret på designet

Det var forresten ett sånn glad-bilde av han her over, det må jo være artig for han å føle at han takler dette. Uansett ett bilde som sa så mye var det, varmt!