onsdag, februar 04, 2009

gjengen på taket…:)

DSC_0784_edited-1

denne gjengen har sikkert noen av dere sett før…på barne-tv:)

DSC_0788_edited-1

mikael har vært veldig begeistret for tv-episodene…så derfor syns jeg det var koselig å kjøpe disse figurene til ham…i håp om at han kanskje ville leke med dem, eller kose…;)

DSC_0091_edited-1

istedet har disse stakkarene blitt torturert…gang på gang!!! de har vært innom diverse elektroniske maskiner…tror til og med de har vært turen innom mikro’n;) huffameg…de var skikkelig uheldige med hjemmet de kom til;)))

ser dere forskjell på før og etter-bildene???

2 kommentarer:

Linda sa...

Ha ha ha!! Stakkars..:o) Jeg synes jo de er litt mer sjarmerende med ett øye (eller ingen øyne)..litt rufsete i håret og ellers ser litt herpet ut..Jaja, ser ihvertfall ut som han har glede av de..:o)

Torilpia sa...

oi oi .. skikkelig juling altså .. også jeg som bestandig syntes sååå synd på dukkene mine ..
Når jeg var lita måtte jeg ha med absolutt alle dukkene og bamsene oppi senga om natta - det kunne jo skje ett eller annet og da måtte jeg kunne samle dem fort sammen for å komme meg ut ... måtte alltid bre over dem og sørge for at de fikk luft ... skulle tro de var levende .. :o)