onsdag, februar 11, 2009

gøy i byen…

kvelden igår ble brukt sammen med familien knutsen…pizza på dolly’s…

DSC_0192_edited-1

stor stas med pizza i byen en helt vanlig tirsdag kveld… daniel må tulle litt:)

DSC_0196_edited-1

ikke lett å få bestemt seg…er det vel victoria???

DSC_0206_edited-1

june får litt hjelp til å holde den veldig fulle brusen…

DSC_0213_edited-1

maten var vel ikke noe å skryte av akkurat…blir nok peppe’s neste gang;)

DSC_0220_edited-1

søte tenåringer…som alltid:)

DSC_0231_edited-1

arendal…by night…

DSC_0235_edited-1

på vei gjennom gågata…retning mcdonalds…måtte jo ha en mcflurry til dessert;))))

DSC_0257_edited-1

helt til slutt…et ISHJERTE som jeg fant hengende fra taket hos knutsens…

ha en strålende dag alle sammen!!!

12 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Herlig å ta sånn på en tirsdag:-))
Herlige bilder&ja...de gjorde seg skikkelig "vakre"de ungdommene:-))
Deilig dag til deg...
Stooor klem fra Randi

Linda sa...

Ser ut som dere har hatt en koselig tur på byen..Jeg har fri i dag! Deilig!! Nyter utsikten fra "kontoret" mitt hjemme..Blå himmel og MASSE snø her i Bergen i dag.. Nydelig hjerte da!! Ha en superfabelastisk dag!

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

vilken härlig kväll & så berättande bilder!

Is hjärtat var ju bara ett litet blink skudd ♡

Ha en strålande dag
Kramar från Soliga Lillestrøm

Linda sa...

Hei igjen berta.. Må bare spørre, hvordan får du bildene så store? Klem fra amatøren..;)

lovedmum.se sa...

Hej! Vi är med i samma fotokurs. Kände för att kika runt hos er andra och se hur ni har det på era hemsidor

Vackra foton. Gillar speciellt kvälls bilderna.

Anemone sa...

Du så lyst jeg fikk på pizza!!!Synes slike utfluktr er spennende selv jeg, uansett hvilken da det er i uka..., men det kommer vel av at jeg ikke er så glad i å lage mat selv .-))

Nydelig det siste bildet ditt!!

Monica sa...

For en fantastisk fotograf du er. Hjertebilde skulle jeg gjerne hatt på veggen hjemme hos meg. En flott blogg du har. Bor forøvrig i Arendal selv =)

Galleri Hönshuset sa...

hmmm vad gott med pizza på en tisdagkväll...

härliga bilder, och ishjärtat var ju bara för gulligt =) du har verkligen ett öga för det fina...
Ha det gott. Kram Pirre

Agathe si sie sa...

Hei :)
Så utrolig nydelig ishjerte. Du har fotoøynene på, hvor enn du er :)
Ha en fin onsdagskveld.
Klem fra meg

Torilpia sa...

Pizza er godt .. og i godt selskap er den enda bedre :o) Er faktisk lenge siden jeg var ute og spiste pizza - spiste middag (løksuppe og pasta, sjokoladedrøm til dessert - godt det også) sammen med min eldste datter (jentemiddag) i forrige uke .. det var koselig :o)
De har omsider begynt å selge pizza på kroa på Løkken også nå .. men de stenger jo så tidlig på ettermiddagen at det er umulig å ta en kveld ute :o(

Mange koselige bilder - mye godt humør - Arendal ser ut som et flott sted å være :o)

Hjertebildet = fantastisk!!

Ha en flott torsdag - klemmer!!

Living White sa...

Jeg satt den kvelden å virkelig drømte meg vekk i vakre klær. Tenk å kunne hatt en full kto og bare bestillt seg 2-3 fulle antrekk? Det er en fryd å sette sammen drømmeantrekk der inne.

Perlehvit sa...

Herlige bilder!:D

Hjerte-istappen var jo bare knallfin da!!