mandag, februar 09, 2009

morsdagen startet med lego…

DSC_0139_edited-1

over HELE daniels rom…

DSC_0141_edited-1

da jeg kom opp og fikk se herligheten, sa jeg til mikael: “hva er det som har skjedd her, mikael???” “ho har rota” svarte han med et digert glis!!!

“HVEM har rota???”

“han!!!” svarte han, og pekte stolt på seg selv;)))

DSC_0143_edited-1

senere på dagen gjorde han det godt igjen med å lage mat til mamma…

han har i det siste begynt å overraske oss med selvlagde brødskiver;) utrolig søtt…men sjelden spiselig;)

denne varianten har appelsinmarmelade under skinka…!!!

3 kommentarer:

Hanne sa...

Veldig bra...
Ærlighet varer lengst. Og koffor er det egentlig ikkje greit med lego overalt? Det ser jo så flott ut :-)

Og kem kan motstå skinkemarmeladepølseskive? På ein morsdag ;-)

Line sa...

Hi hi hi, skoggerler her eg no.... Ser han levande for meg;9)
Trur nok eg kanskje hadde vore betenkt til å ete den varianten, ja...Men tanken var no god dag:0)
Klem

Linda sa...

Hihi.. Ja trro jeg hadde lagt meg ned på gulvet og ledd hvis jeg hadde kommet inn til dette en tidlig morgen;o) Men som du sa så gjorde han det godt igjen da.. spennende skive forresten! :o)