mandag, februar 09, 2009

tenk at han elsker snøen…

ja, det er jo mikael jeg snakker om…

F1000045_edited-1

her er han 4-5 år gammel…og ganske skeptisk, som dere ser…

det er ikke mer enn 1 eller 2 år siden han hadde problemer med å krysse dørstokken, hvis det hadde kommet snø om natta…

DSC_0098_edited-1

nå er det mer sånn som dette…jeg må le når jeg ser dette bildet…syns det er helt fantastisk!!! ja, mikael er han med hodet i sneen…;)))

DSC_0101_edited-1

disse bildene er fra helga…

DSC_0107_edited-1

DSC_0158_edited-1

ja…kamera er alltid med!!!

DSC_0119_edited-1

og PLUTSELIG vil han hjem…;)

6 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Ja Kamera må alltid være med:-) Vet aldri hva som dukker opp! De ungene er bare skjønn! Hva skulle vi gjort uten dem?!?!!?
Flotte snøbilder:-)

Camilla Jørgine sa...

Så kjekt å sjå at han likar snøen. Bror min varierer litt når det gjeld kor godt han likar snøen. I går var han ikkje interessert, og det var visst berre SÅ flott ver i Bergen (slik som de har hatt på Sørlandet i dag ser det ut til.) Fine bilder!

God veke til deg og dine :)

Torilpia sa...

Herlig!! :o) Så flotte bilder :o)

Skal tro om han fikk tatt noen snøbilder selv også??

Takk for koselig kommentar inne hos meg .. det setter jeg veldig stor pris på.

Klem fra meg!!

Guttemamma sa...

For en flott utvikling, glad for at du deler med oss! Håper du har storkost deg i helgen, klem fra Anette

Kort og Søm sa...

OJ,ja det var mye lego gitt.. :o)
Så fine snøbilder du har tatt!

Hilsen Fredrikke :o)

organic-lizzi sa...

Det må være ubeskrivelig deilig!!
Skjønner det virkelig tror jeg for har opplevd en nær med visse "fobier"for ting som gjorde livet for oss andre litt "spesielt"..
Fikk meg en godlatter når jeg leste hva han hadde puttet på brødskiven:-))
Ha en riktig deilig dag...
& Stooor klem fra Randi