tirsdag, mars 24, 2009

fjols til fjells-innlegg…

vi hadde en strålende hyttetur til Vrådal…og her kommer bilde-bevisene!!!

ute

med så mange bilder å vise, måtte jeg slå de litt sammen…her er de 2 største på vei ut på skieventyr…jada…victoria på langrenn og daniel på mini…;) jaja…gøy var det anyways!!!

dukke

denne lille tulla gikk IKKE på ski…men dukke-babyen fikk seg noen runder på akebrettet…;)

jenter

oss 2 “damer” måtte jo tvinge kroppene våre en snartur opp i anlegget vi også…!!! nydelig og flott var det…og vi ble fryktelig enige om at vi ALDRI, ALDRI skal prøve oss på noe slalåm!!! greit med en venninne som er OMTRENT like usportslig som meg…(sorry elisabeth) på vei tilbake stakk vi innom lekeplassen og lekte oss litt;)))

spill

på kveldene ble det MYE kortspill…”presidenten” ble fort en favoritt…men vi var også innom godteri-poker, vri åtter og gris!!! nintendo’n gikk også varm med jevne mellomrom…

DSC_0034 copy copy

EIRIK…den store spøkelses-fortellern…selv om han slet litt etterhvert…og måtte ty til pc’n for litt hjelp:O

montasje

vel er jeg dårlig på ski…MEN disse mini-skiene er jo livsfarlige!!! bjørn benyttet så klart sjansen til å knipse litt bilder…for han VISSTE jo at dette måtte ende i knall & fall;) tror jeg tryna sånn ca 3 ganger for hver meter:O never again!!!

DSC_0143 copy

victoria & jeg er VELDIG glade i hverandre;)))

hyttevegg

vi hadde et praktfullt vær…og hytteveggen ble altfor behagelig å sitte i:) vi satt der i timesvis (minus bjørn som er den eneste av oss som renner slålom)…noen ganger i dype samtaler & av og til ble noen av oss litt fnisete og dumme:O)

DSC_0222 copy

til slutt et bilde av elisabeth…som IKKE var mye fornøyd med å bli plassert på en høyde i en rundkjøring…med flere tilskuere…fordi JEG mente at det ville sikkert bli et knakende flott bilde:))) men hun skjuler det godt, da!!!

er det ikke “ungkaren” ikveld, tro??? prøver å få det med meg…blir så sinnsykt flau når jeg ser på det:O og så UTROLIG glad for at det IKKE er meg…hihi…so long alle sammen:)

11 kommentarer:

Guttemamma sa...

Ser helt herlig ut,Tara og for et vær dere har hatt!!
Men unge frue, ungkaren er på torsdager ,idag er det frustrerte fruer!!
Bare spør tv-slaven...:-)

Anemone sa...

Kjempestilig!! og de flotte billedmontasjene du lager da jente.

Klødde, nei da, bare litt morro, for en "får itj d artiar einn kor ein lage d sjøl nei"!!
...og du, har jo sånn flott flagrende hår du...

Line sa...

Ser ut som dokke har hatt ein superduper tur:0)
Fint ver, gode vennar...Kva meir kan ein ønske seg??
Massa herlege bilder som understrekar vennskap og moro...
He he, sannsynlegvis tryggare med vanleg ski enn skumle, livsfarlege miniski;9)
Godklem

Garden Angel sa...

Å som det ser ut til at dere har kosa dere!
Så herlig!
Fint vær og gode venner:)

Men du Tara....
Nå må jeg bare få skryte noe helt alldeles forferdelig av deg!
Den skatefotograferinga di var helt knæsj;)
Den så rett og slett helt proff ut!!!!!!!!
Jeg satt bare her og sa: "wow" og "oj så tøft"....
Skikkelig knalltøffe bilder!
De må du være skikkelig stolt av!

Og du....
Gjett hvem som har vært på Åhlens og skaffet seg rosa muffinsformer med hvite prikker...hehe:)

Ha en nydelig onsdag!
God klem fra meg(",)

Aina sa...

Ser ut som en herlig tur, med DET flotte været:0)
Ungkaren har måtte klare seg uten meg (som tv titter ja) her går det i 100 med syke barn og scrapping;-D

Klem fra meg!

KKannDesign sa...

Masse flotte bilder Tara - morro å se og lese! Smil!

Flott bilde av Mikael i forrige innlegg også! Herlig!

Jeg smilte godt av bibliotekbok-i-vaskemaskin historien men jeg skjønner godt at det må være slitsomt også!!

Ha en fin fin onsdag!

SmilKKann

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Herlig innlegg!

Tusen takk for kjempekoselig bursdagshilsen :o)

Klemmer,
Vibeke

Line sa...

Heia:0)
Har noko til deg inn hos meg....
Klem

Eli Kristin sa...

Så herlige bilder, det lyser jo påskemoro til fjells av dere alle sammen, hi-hi! ;) Må ha vært en utrolig kjekk hyttetur!!

Stoor klem fra meg

ninabakke sa...

Så fine bilder, ser ut som en koselig tur

Mvh Nina
www.fotoverden.blogspot.com

Ida sa...

Herlige bilder fra turen. :)
Du er en mester i å ta fine bilder og å formidle stemningene rundt deg. :)