fredag, mars 27, 2009

hvitt ute & fargerikt inne…

våknet opp til snø idag…mikael ble litt forvirra…det er jo vår, og da skal det ikke snø!!!

DSC_0288

DSC_0287 copy

så vi ojet og akket oss VELDIG over snøen før vi kjørte til skolen kvart på 9…

DSC_0285 copy

DSC_0284 copy

innendørs er det jo riktig så fargerikt, selv om kjøkkenet mitt SNART er HVITT!!! maler EN vegg av gangen…håper å bli ferdig før sommeren…hi-hi;)

DSC_0274

ny greengate duk…kanskje det egentlig er et koppehåndkle??? jeg bruker det som duk!!!

DSC_0269 copy

Heia Greengate:O

DSC_0280 copy

DSC_0277 copy

DSC_0281 copy

mine vakre sommerfugler er kommet opp på sin faste plass…i stuetaket:)

nå er det vår!!! inne ihvertfall:)))

11 kommentarer:

L i n d a l o v e sa...

Hei på deg Tara!! Kjekt at du liker kjolene min..:)) Tror ikke de smaker så godt som de ser ut..he he- Den Green Gaten er bare nydelig da!! Er egentlig superbegeistret for den stilen.. Deilige farger!! Er det SNØ hos dere?? Huff...trodde vi var ferdig med snøen nå.. Snakket nettop med min søster i Sverige og det lavet snøen ned.. Nei da er det greit å ta frem de supersøte sommerfuglene og henge i taket sånn at det blir vår inne ihvertfall - kos deg i helgen!! :))

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
har tittet innom din fine blogg mange ganger!
Setter stor pris på alt du deler av alt ditt,spesielt om Mikael's liv :o)
I dag tenkte jeg faktisk på deg,og må bare tipse deg om denne boken:"Kjernesunn familie"+nettadr.kernesundfamilie.dk.
Håper du kan få noen nye og gode innspill herfra.
Varm Kjerstiklem

Lima sa...

Ja, jeg og blei ganske overrasket til morran idag :( Æsj, vil har vår nå jeg!

Deili med vår inne da :) Kjempe lekker Greengate "duk" :)

Hespe sa...

Hei vennen!
Ja, ikke sant - København er en herlig by..! Det er byen jeg bare MÅ tilbake til ofte, og ny tur planlegges til sommeren :-)

Sååå nydelige bilder du har tatt - både de "forvirrende" vinterbildene og blomster og greengate bildene.

Ønsker deg en flott helg!

Stor klem fra Hildegunn

Aina sa...

Nydelige vinterbilder!
Liker Green G duken din:0)
Ha en fin helg.
Klem!

Therese ~ Fjellrosa sa...

Åh, så fine bilder ❤ Vinterbilder på denne tiden burde vi jo kanskje være spart for, men slik er det nå. Våren er ikke langt unna hvertfall, og det er jo en trøst :)

Håper dere får en flott helg :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Ikke bare Mikael som ble forvirra, det skal jeg love deg! ;-)

(men det blir flotte bilder av det da....)

Ha en super helg! ;-)

Solveig sa...

Hei hei:)
Håper det er bra med deg og Mikael!
Huff,kjedlig med enda mere snø..
Er ikke rart Mikael synes det er rart når det skulle vært mer vårlig ute!
Men så lekkert du har det inne da:)
Green Gate er jo bare til å bli glad av! Lekkert:) Spennede å male kjøkken da.

Ønsker dere ei fin helg:)

Monica sa...

Ikke noe moro med snø nå, men du har jammen gjort det fint inne. Skikkelig vårstemning:) God helg!

Kort og Søm sa...

Hei,
så utrolig flotte bilder!

God helg,
hilsen Fredrikke :o)

Sissel sa...

Jeg skjønner sønnen din godt- når det er vår da skal det jo så alldeles ikke snø!!
men greengate får opp stemningen- har sett sååå mye fint på en butikk her i nærheten, så det spørs hvor lenge jeg klarer å beholde hendene unna lommeboka :P