lørdag, mars 07, 2009

istedenfor leker…

…så har Mikael litt av et utvalg med kameraer:)))

DSC_0411 copy

han er heldigvis blitt litt mer forsiktig i håndteringen av dem…men av og til MÅ han bare …!!!

DSC_0412 copy

fuji-kameraet har f.eks hatt en runde i isbit-knuseren…;)

DSC_0416 copy

en hel jobb bare det å holde oversikt over hvor han legger fra seg alle disse kameraene..for DET husker han nemlig ikke selv!!!

og han legger dem på de UTROLIGSTE plasser…i skittentøyet-oppi sko-under sofaputer-i vaskemaskinen-komfyren-lengst mulig under sofaen…for å nevne noen…;)

4 kommentarer:

Anette sa...

Ojsann, heldig gutt som har så mange flotte kameraer!!

Ønsker dere en flott helg! ;-)

Ida sa...

Heisann!

Han liker å ta bilder - og det er vel en super mulighet for å han å kunne uttrykke ting som han vanligvis ikke har mulighet til ?
Har vært inne på bloggen hans, og jeg syntes mange av bildene er facinerende :-)

Syntes også det virker som du har en fantastisk måte å håndtere dette på - enda jeg forstår at det er tøft og vanskelig innimellom :)

God helg og stor klem til deg :)

Guttemamma sa...

Hei du Tara!! Har lest gjennom de siste innleggene dine, først så masse herlige gg krus...!! Men så var det vg da, ikke fått med meg det, orket nesten ikke lese.....

Sier som deg, hvordan er det mulig..??

Nattaklem fra meg

Linda sa...

Kanskje jeg skal kjøpe meg en kopp for å se om det er meg.. Jeg synes jo det er kjempefint hos andre.. Jeg vet ihvertfall at hvis jeg noengang hadde fått meg et landsted ved sjøen så skulle jeg hatt sånn stil..:) Natta..klem:o))