tirsdag, mars 24, 2009

shit…at jeg ALDRI kan lære!!!

av dyrekjøpt erfaring…burde jo JEG av alle…huske å ta en rask titt inn i vaskemaskinen for å sjekke at den er TOM…før jeg setter over en vask!!!

og som regel gjør jeg det også…men akkurat idag glemte jeg så klart det!!!

DSC_0259

DSC_0261

så tusen takk Mikael…for at du hadde gjemt en BOK der AKKURAT idag!!! til og med en lånebok fra biblioteket!!!

DSC_0262

DSC_0264

DSC_0265

kun et slitent omslag igjen…resten av boka er totalt pulverisert & klistret fast til hvitvasken min…:O

så da er det bare ut og kjøpe ny Emma-bok & dra ned til biblioteket for nok en runde med rare blikk og hevede øyebryn;O)

og DU mikael…når du kommer hjem imorra…da blir det nok en runde med forklaringer om hvorfor det IKKE er lov å putte andre ting enn klær i vaskemaskinen & tørketrommelen…!!!

DSC_0107_edited-1

verdens søteste pøbel, er du:)))

7 kommentarer:

Julies sa...

Hihi.
Søte pøbler kan gjøre de utroligste pøbelstreker - og bli raskt tilgitt !

Frøken Lykkelig sa...

He he.. huff då!!! Ja.. sånt kan skje!! Men det er jo typisk at det skulle være bok fra biblioteket og ikke en egen en:-))

Kort og Søm sa...

Uff da..men godt det "bare" var en bok, som kan erstattes. :o)

Ha en fin dag i solen!
Hilsen Fredrikke :o)

organic-lizzi sa...

Oppfinnsom og initiativrik er han i tilegg til superskjønn:-))
Klart det er ergerlig!!
Deilig kveld til deg & Stoor klem fra Randi

Ida sa...

Hehe, så lenge pøbelen er så søt, så blir han nok fort tilgitt... ;)

kariannebk sa...

Det er helt utrolig å lese bloggen din Tara!! Du lar oss få et fantastisk innblikk i livet deres, og jeg stopper aldri å undre hvordan det er mulig for en liten gutt å ha så vanvittig fantasi!! :-) Tusen takk for at du deler! :-)
Klem

Sissel sa...

;-)
ååå.. Emmabøker bringer MANGE minner tilbake! Jeg elsket dem da jeg var liten!!