mandag, mars 23, 2009

til fjells & litt greengate…

vi har vært på hyttetur!!! forrige onsdag reiste vi opp til Vrådal der familien Knutsen ventet på oss…:)

hytte

hytte1

bare en liten smakebit nå…kommer flere “fjols til fjells”-bilder imorgen…bl.a MEG på ski;)

forrige mandag var jeg i grimstad…og der var det flust av greengate-nytt:)))

DSC_0258

DSC_0254

måtte kjøpe littegrann!!! en skål og 2 kopper…søøøøt sommerfugl i bunnen av skålen:)

tudeluuu!!!

idag skal mikael & jeg på Meny etter skolen…må filme litt, skjønner dere;)))

7 kommentarer:

Anemone sa...

Det så ut til å være rekreasjon du :-)) fikk nesten litt sånn påskestemning her jeg sitter...

Anemone sa...

Gud for en billedserie av den skateren, du er en MESTER med kamera Tara!!
Først nå fikk jeg sette den.

L i n d a l o v e sa...

Så deilig med hyttetur!! Det er så avslappende å komme bort fra alt.. og bare noen dager er nok :o) Gleder meg til å se deg på ski..;) Og så fin green-gate..Har ikke klart å kjøpe ennå, men skal vel få det til snart.. Jeg skal på jente-kveld i kveld. Vi snakkes!! Klemme-klem

☆ SessanochPrinsessan ☆ sa...

Vilka underbara bilder från fjället. Du har det med att fånga ögonblicken du Tara!!

& din fristerinne, ta genast bort bilderna av Greengate
stæsjet...... Jag kan inte bli fristet av sådant nu om dagen *harkel*

Önskar dig den härligaste veckan & beklagar min frånvaro det sista

Torilpia sa...

Herlig - fikk lyst til å dra på påskeferie med en gang jeg :o)

Flotte GG-ting .. jeg har også kjøpt noe småtteri idag - et par stripete latte-kopper og en prikkete mugge :o) De hadde ikke det mønsteret du har kjøpt der jeg var .. :o( Men de kan visst bestille for meg .. men .. vil jo se det skikkelig før jeg kjøper det .. tror jeg :o)
Begynte jo å samle på hvit-beige kopper - men så fikk jeg lyst på litt farger også - er jo egentlig litt sånn tivoli når det gjelder farger. Jo mer jo bedre .. Men alt til sin tid kanskje :o)

Tusen takk for koselig kommentar på puslespillbloggen min. Skal i møte med lønnstjenesten hvor jeg jobber - i morgen. Mulig jeg kan få en opplæringsplass der - slik at jeg kommer meg vekk fra den enheten jeg er på idag. Tror kanskje noe av energitapet forsvinner da. Jeg krysser fingre og tær for at det skal gå min vei denne gangen :o)

Ønsker dere ei flott uke - klemmer til alle :o)

Guttemamma sa...

Altfor lenge siden jeg har vært innom deg og de fine bildene dine!! Deilig med hyttetur da!! Og greengate gir løfter om vår...
Ha en fin uke, klemmer fra meg

KKannDesign sa...

Herlig! Flotte bilder og kjempe fine herligheter fra GG!!

Stooor klem coming your way!!