onsdag, april 01, 2009

en dag i foto…

idag har jeg hatt et veldig behov for å ta bilder…men har liksom ikke helt visst HVA jeg skulle ta bilde av!!!

DSC_0045_copy-tiltshift

så da ble det selvportrett i blomster-krukke…

DSC_0051_copy-tiltshift

selvportrett i bilspeilet…

DSC_0046

bilde av et bilde som kom i posten i dag…(av mikael)

DSC_0041

tulipaner kjøpt på Rema…

DSC_0027 copy

bilder som henger på snor i kjøkkenvinduet…

DSC_0039

klær som henger på “snor” i stua…;)

DSC_0054

daniel på vei ut av Joker…han fikk nemlig Visakort i posten idag…og her har han akkurat brukt det for aller første gang…:O)

DSC_0044 copy

en snøfri terrasse…

DSC_0050 copy

daniel hører på Pink Floyd…:/

DSC_0053

bilratt…???

DSC_0042

sokken min……oj, nå begynner det å bli sært:(

DSC_0052

et slitent stakittgjerde…ja, det er vårt;/

hmmm…hva skal jeg fotografere imorgen tro???

3 kommentarer:

☆ SessanochPrinsessan ☆ sa...

Men å, vilken vacker dag du haft!!! Jag diggade var ända bild jag da ;D

Kramar om

Kort og Søm sa...

Hei,
fine bilder du har tatt i dag.
Jeg likte spesietl den siste med stakittgjerde, veldig, veldig fint!
Hilsen Fredrikke :o)

Ninas Drops sa...

Du tar altså så mange fine bilder...kunne ønske jeg var like flink som deg assa...Flotte motiver..
Kan tenke meg gutten var stolt av kortet sitt..tenk hvilken milepæl...moro...

Pink Floyd ja...godt musikkvalg synes jeg...
Ha en fin fin torsdag.
Klem fra Drops=)