lørdag, april 25, 2009

en sjelden 30 sekunders fotosession…

2009 04 23

vi var på besøk hos mor og far på torsdag…jeg satt som vanlig og prøvde å lure til meg noen bilder av Mikael…her mens han kler på seg…

DSC_0299 copy

plutselig tar han et godt grep rundt mor og sa: “ta bilde mamma…og legg det på bloggen!!!” jeg trodde virkelig ikke mine egne ører! Poserte han for meg???

DSC_0301 copy

han gikk raskt bort til far, og tok tak i ham også:) “ta bilde mamma!!!”

DSC_0303 copy

og siden han var i det rause laget…gikk han til slutt med på et bilde med både mor og far:)))

og Pooofff…så var photoshooten over…og Mikael i full fart ut døra…med en strålende fornøyd mamma i hælene:)))

6 kommentarer:

Hespe sa...

Hei Tara!
Så utrolig herlig bilder av Mihael! Forstår godt at du er fornøgd med denne fotosessionen :o)

Ønsker deg en kjempefin helg!

Klem fra Hildegunn

Blåbærpai sa...

så flotte bilete av M.!
Blei rørt på dine og hans vegner!!
Du tar så utrulig flott bileter!
Eg stikk ofte innom men er dårlig på å leggje att kommentar!
God helg!:-)

Frk. T sa...

Hei Tara!: )

Så flotte bilder, også så koselig at han selv oppfordret deg til å ta bilder av han og besteforeldrene..

Ønsker deg en god helg,

Klem!: )

Aina sa...

Åååå koselige bilder det ble av den uventede fotosessionen:0)
Ha en fin søndag, både du og Mikael fotomodellen.

Stor nattaklem fra meg.

Line sa...

Dette blei det koselige bilder av, Tara...
Herleg augneblikk og fantastisk når han sjølv tek iniativ!!
Herleg søndag til dokke, klem

L i n d a l o v e sa...

Såå kjekt da!! Herlig med sånne bilder av bestemor og bestefar!! :o)