fredag, april 17, 2009

ja…ja…

kanskje litt sent med bilder fra skjærtorsdag…men jeg har ikke rukket å bli ferdig med bildene før nå!!!

det har gått i ett denne uka…mikael syk med magen sin…igjen!!! og diverse laaange diskusjoner…

idag tidlig f.eks….fant han ut at han ville hoppe over hele mai måned og sommeren…fordi det bråkte så mye om sommeren;) og at til mandag er det julaften…og han ønsker seg 60 gaver…bl.a. 17 vaskemaskiner…20 tørketrommler…5 kameraer og 1 badevekt!!!

jaja…nok om det…her er bildene fra skjærtorsdag…da jeg satte halve familien i sving for å finne gåsunger til meg…

DSC_0346 copy

daniel og mor er glade i hverandre…

DSC_0360 copy

er det sånne du mener, mamma???

DSC_0362 copy

mens jeg brukte tida på knipse…et eller annet…noe strågreier???

DSC_0373 copy

så satte jeg pappa i sving…

DSC_0372 copy

daniel leker med gåsungene…

DSC_0371 copy

statue of liberty, kanskje???

DSC_0377 copy

ja, dette er ihvertfall strå!!!

DSC_0376 copy

DSC_0385 copy

det er alltid noen som vil låne kameraet…dere ser vel at dette er meg…???

DSC_0365 copy

mamma…e gidder ikke mer…e fryser og vil hjem!!!

husk: siste sjans på trekninga 2 innlegg under…frem til klokka 09 imorra:)))

3 kommentarer:

Silje sa...

Det er godt å sette hele slekta i sving. Det ble en fin kveld ute. Gleder meg til i morgen!

Anne sa...

Sitter å storkoser meg med dine bildr en tidlig lørdag morgen.
Tenker..., skulle vært med i et filmprosjekt om autsme eller noe du og din flotte sønn!!!

Sissel sa...

Fine bilder :) Og det er vel ingenting som er et mer sikkert vårtegn enn gåsunger (eller "kattlabba" som vi sier i Trøndelag) :)