tirsdag, april 28, 2009

nydelige vårtegn…

DSC_0284 copy

denne busken/treet er det sikkert mange av dere som kjenner navnet på:) jeg har utrolig lite peiling på blomster og busker og sånn…men jeg syns det er veldig fint å se på, da!!!

DSC_0285 copy

DSC_0282 copy

denne gule herligheten står ihvertfall bak garasjen til mam & dad…

DSC_0286 copy

føler nesten at jeg begynner å bli litt glad i gult…

DSC_0305 copy

dette er morelltreet til daniel (som han fikk til 3-årsdagen sin)…det begynner snart å blomstre!!!

DSC_0306 copy

hvis vi får oss et skikkelig fugleskremsel…så kanskje vi får smakt på noen moreller i år også:)

have a nice day:)

4 kommentarer:

Småbyliv sa...

Forsythia! :o)
(Det er den eneste busken jeg kan...hehe...)

Ha en finfin tirsdag!

Line sa...

Nydelige bilder og herleg vårstemning:0)
Vi har nett montert opp paviljong, så no har Fredrik bestemt at vi skal ete midda ute i dag....
Torsdag skal vi plassere 21 tiåringar der under måltidet, Fredrik skal feire bursdagen sin den dagen!!
Nyt dagen, klem

Torilpia sa...

Våren er kommet ja .. og deilig er det. Jeg er igjen blitt sykmeldt - så da får jeg kanskje opplevd den også. (I steden for å sitte på buss tre timer pr dag i tillegg til 7,6 timers arbeidsdag .. ) Har i alle fall plukket inn en diger bukett med gule påskeliljer (tror jeg) - liker gult jeg også på denne tiden av året. Nå står de på spisebordet og gir fra seg en merkelig blanding av parfyme og møkka-lukt .. usj .. Får tåle det et døgn til - så bærer det ut på verandabordet med dem :o)

Fantastiske bilder av Mikael og "mor og far" under her :o)

Håper dere har det bra alle sammen!

Stor klem fra me, myself and I.

Forresten; vant du gavekortet eller?? :o)

Kort og Søm sa...

Så fine bilder! :o)