fredag, april 10, 2009

så stille…

…det er på langfredags morgen…når de andre sover…og minstemann er på avlastning…

DSC_0154 copy1

men stillheten blir snart erstattet med liv & røre…når jeg henter Mikael nå klokka 10…

DSC_0152 copy

nå håper jeg bare han får noen fine påskedager sammen med oss…før han drar avgårde igjen mandags ettermiddag…

DSC_0416 copy

har pyntet noen gåsunger med rosa fjær…de er så søte…

DSC_0345 copy

DSC_0341 copy

da sier jeg bare GOD PÅSKE til dere der ute…så er jeg tilbake på mandag:)

5 kommentarer:

Camilla Jørgine sa...

God påske og gode påskedagar til deg og dine kjære!

Ps: søte fjær og finfin pynt!

Påskeklem

Aina sa...

Ønsker deg og familien en fin påske, kos dere sammen, og lade batteriene godt når sjarmisen er på avlastning:0)
Påskeklem fra Aina.

Line sa...

Håpar dokke kosar dokke masse i dagane som kjem, Tara:0)
Kryssar og fingrane for at magen til Mikael fungerar...
Varm og god påskeklem til dokke begge!!

Ninas Drops sa...

Hei du...
Jeg må si du viser alltid så fine bilder...
Og du skriver så bra og levende..fine historier du deler med oss kjære du..
klem fra Drops=)

Kort og Søm sa...

Håper du har hatt fine påskedager!
Fine bilder, som alltid!
Hilsen Fredrikke :o)