onsdag, mai 20, 2009

helt normalt…!!!

DSC_0260 copy

DSC_0273 copy

DSC_0290 copy

hos oss er det helt normalt å feire 17. mai uten å se på 17. mai toget…uten pølser og is…og uten klær;)

helt normalt å håpe at ingen blåser i fløyter og 17. mai-blåser utenfor huset vårt…

helt normalt å være de eneste som er hjemme klokka 10 på formiddagen i hele nabolaget…

helt normalt at storebror på 13 reiser alene til byen på 17. mai…for han syns at hvis ikke hele familien kan dra sammen, kan han likså godt reise alene:(

helt normalt at han allikavel tenker på sin autistiske lillebror…og kommer hjem med en stor, fin gassballong!!!

helt normalt at det egentlig er veldig lite som er normalt i vår familie…

DSC_0285 copy

DSC_0286 copy

DSC_0287 copy

og det er også helt normalt at Mikael (når vi først fikk ham med ned til mor & far)…måtte ha med egen pose med mat…og nekter å pynte seg…

helt normalt at min sønn på snart 9 år, sier :”mamma, e liker ikke 17. mai!!! det bråker så!!! e blir så redd!”

DSC_0292 copy

DSC_0295 copy

DSC_0291 copy

og det er uten tvil HELT normalt å bli sjarmert i senk av denne spesielle, vidunderlige gutten som har lært oss å sette pris på de helt små tingene i livet:)

og til slutt…HURRA for hverdagene!!!!!!!!!!!!

9 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

For et fantastisk innlegg!! Ja jeg skjønner at det er mye som er annerledes i familien din... men det er en veldig sjarmerende annerledeshet for meg som står på 'utsiden' og får disse små innblikkene i hverdagen deres!

Og jeg blir stadig like fasinert av bildene dine! Du er skikkelig flink bak kamera :-)

Ha en herlig onsdag!

Ninas Drops sa...

Å jeg blir helt satt ut her jeg...
Hm...og måten du deler dette med oss er helt uvurderlig...Jeg liker alle bildene dine, samt teksten...
Du er ganske unik...
God klem fra Drops
(som faktisk er syk selv, men prøver å fokusere på de tingene som er positive her i hverdagen, akkurat som du skriver her)....

Its the ordinary days that are the most preasus...Helt enig.
Nina og hennes Drops

Anne sa...

Et innlegg til ettertanke for alle mødre :-))

Guttemamma sa...

Tara!!
Neppe helt normalt å være en så utrolig flott person som deg!!!! Jeg skammer meg over klagingen min...stor klem

Anne Mette Lie sa...

Som alltid et vakkert og klokt innlegg. *stor klem til deg og dine skjønne gutter*

Drømmen om en eplehage sa...

Og en mobiltelefon ballong da... Det måtte vel være toppen den dagen!

Nyyydelig bilder, som vanlig. Du er virkelig en kunstner. Så på de i foregående innlegg også og er mektig imponert!

Du er en mester i å spare på de små øyeblikkene. Jeg prøver å lære av deg ;)

Klem fra Tove

Monajenten sa...

For en utrolig fin blogg du har! Denne skal definitivt lagres. Tusen takk for titten.

Og for noen nydelige gutter du har.

Mari sa...

For et herlig innlegg, ble helt rørt her jeg :D

Blåbærpai sa...

Så få ord men dog så vakkert,så vakkert sagt!!

Nydelige, strålende augo på siste bileta! har han verkeleg den fargen på dei? Blå med ein gyllen ring i midten! WOW!
Strålende bilete:-))