fredag, mai 15, 2009

rett og slett koselig…:)

DSC_0025 copy

vi koste oss masse hos knutsens i går…anledningen var å heie A.Rybak frem til finaleplass!!! og det greide vi jo;)

Victoria var fotomodell for meg…og gjorde en strålende jobb:)

DSC_0034 copy

DSC_0037 copy

hi-hi…snart er de fjortiser!!!

DSC_0040 copy

DSC_0044 copy

DSC_0050 copy

DSC_0053 copy

DSC_0073 copy

DSC_0082 copy

High Key BW

Vintage Mod

DSC_0203 copy

DSC_0208 copy

Canelle måtte etter hvert inn i huset sitt:)

DSC_0222 copy

DSC_0231 copy

DSC_0232 copy

High Key BW copy

High Key BW copy1

DSC_0244 copy

flere syns Daniel ligner Alexander Rybak;)

DSC_0033

heia Alexander i morgen!!!

6 kommentarer:

Småbyliv sa...

Rett og slett berre lekkert også! Akk, den som kunne tatt seg et lite fotokurs hos deg... :o)

Ha en strålende helg og en fin 17.!

Eli Kristin sa...

Nyyyydelige bilder Tara, så vakker stemning og flott lys. Når modellene er så flotte og trives foran kamera står det ei dyktig dame bak kameret også ;)

Ønsker dere ei riktig god 17. mai-helg!! Klem fra meg

L i n d a l o v e sa...

Vakre bilder av vakre mennesker!! :o) Så gøy når de er så fotografvillige :o) Jeg tenkte jeg skulle ha en "session" i morgen med guttene mine.. Å ta de i solnedgangslyset..det er jo da man får de beste bildene.. Vi skal ha Grand Prix -fest her i morgen med både voksne og barn! Vi skal heie frem Rybak'en både store og små :o) Heia Norge! Og god 17.mai til deg :o) Klemmer i fleng:)

Jeanett sa...

Du tar virkelig mange flotte bilder :) også har de så flott stemning...

Aina sa...

Jippi, Aleksander/Norge vant jo!!
Og han er ikke ulik nei.
Jeg ville bare ønske deg og dine en fin 17.mai feiring i dag:0)
Klem fra meg.

KKannDesign sa...

Flott flott flott - jeg kunne tenke meg å hatt så store fine bilder som du har hos deg - åssen gjør jeg det? Kan du hjelpe meg!? Er det dumt å spørre om kanskje! Vel, du ser..

Ha en super mandag!

SmilKKann