lørdag, juni 13, 2009

14.juni...gratulerer med dagen min vakre lille gutt!!!

10 kommentarer:

Hespe sa...

Gratulerer så masse til Mikael!!

Sååå flott fotmontasje og musikk du har satt sammen til bursdagsbarnet - helt fantastisk!!!

Er blitt lenge siden sist jeg tittet innom deg - håper alt står bra til med deg. Selv gleder jeg meg til ferie, som starter på torsdag. Deilig!

Ha en fortsatt fin helg, og nattinatt!

Klem fra Hildegunn

ralfefarfars paradis sa...

Gratulerer så masse til Mikael!! Stort å bli ni år...begynner å bli stor gutt!! Ønsker dere en kjemfin bursdagsfeiring!!

Ninas Drops sa...

Tusen takk=)
Og gratulerer til bursdagsbarnet ditt også..
Ha en riktig fin dag=)
Stor klem fra Nina

Ida sa...

Fin hyllest fra mamma til Mikael. :)
GRATULERER med dagen! :)))

Camilla Jørgine sa...

Gratulerer masse med dagen til din lille gutt, som blir litt større i dage! Håpar de alle får ein fin dag og at Maikal blir feira med brask og bram :)

Klem Cam

Livy sa...

Gratulerer sååå masse med dagen til Mikael!! Håper han får en suuuper dag!

Klem fra Livy

Guttemamma sa...

Gratulerer du stolte mamma!!! Har kost meg med filmen og visst er han vakker:-)

L i n d a l o v e sa...

Grattis med dagen i går!! :o) Morsomt, Erik har 14.juli ;)

Sissel sa...

Gratulerer med dagen og til mor også :) Håper dere har hatt en vel overstått feiring!

Line sa...

Har hatt vanskar med kommentarfeltet ditt så eg har ikkje fått lagt att kommentar....
Prøvar igjen...
No blir det GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT TIL MIKAEL:0)
Nydelig filmsnutt, har sett den fleire gangar og tårene sprenger på kvar gong....
Stor klem