lørdag, juni 20, 2009

noen ganger er det allright…

gode minner fra en strandtur med Mikael…jeg benytter sjansen til å ta masse bilder når han av og til syns det er greit;)

DSC_0429 copy

DSC_0443 copy

DSC_0446 copy

DSC_0454 copy

DSC_0459 copy

DSC_0463 copy

DSC_0462 copy

DSC_0467 copy

DSC_0480 copy

DSC_0482 copy

DSC_0533 copy

mikael er på avlastning i helga…og jeg lurer på hva han har opplevd i dag…jeg er sikker på at han koser seg…selv om han ALDRI ville innrømmet det for meg;)

heldigvis har bestevennen samme avlastningshelg…de finner sikkert på rampestreker sammen…;)

snufs…nå savner jeg min lille autistgutt!!!

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

Skjønner det godt,Tara! Men som du sier,han har det sikkert toppers...klem og god lørdagskveld

susan`s side sa...

Du tar så utrolig fine bilder, flink er du!

ralfefarfars paradis sa...

Hei, hei!
Koselige bilder, ser så fint ut å kunne springe slik på stranda og ha det gøy. Da jeg var lita, var jeg ofte i fjæra- men der var det ikke slik fin sandstrand;) Skjønner du savner gutten din, men det er vel godt å få litt egentid også;) Ha en fin dag!!