onsdag, juli 01, 2009

hva som EGENTLIG skjedde da jeg ble låst ute…

jeg skrev i innlegget under her at Mikael låste meg ute på verandaen 1 times tid på mandag…og at han var så snill og grei at han ikke gjorde NOENTING galt…!!!

DSC_0362 copy

VEL…jeg tok feil!!! oppdaget ikke før i dag tidlig at han hadde tatt turen innom scrappepulten min…

DSC_0365 copy

yndlingstusjen som har lagt korkløs i 1 1/2 døgn…

DSC_0366 copy

masse kartong i nydelige farger kuttet i fillebiter…

DSC_0367 copy

en nesten helt ny og nesten helt tom eske med fotolim…

DSC_0370 copy

og sist, men ikke minst…alle de nyeste bildene delt pent i to…sånn cirka på midten

DSC_0371 copy

og du kan tro han har kost seg…ikke rart han så lur ut, da jeg kikket inn vinduet og prøvde å få kontakt med ham!!!

vet ikke om jeg vil konfrontere ham med det en gang!!! føler sjansen er større for gjentagelse hvis han får oppmerksomhet på det!!!

nå er han på avlastning…og jeg tilgir ham glatt:)))

5 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Huff så kjedelig..men flink til å klippe, det er han jo!! Synes det var litt stilig når bildene var klipt i to midt på;) Her i huset er det faktisk mannen min som knuser ting- og ikke toåringen, synes DET er ganske godt gjort!! I tillegg klarte han å klippe ned tre av fire nyplantede stauder med gressklipperen - oog en nyplantet ripsbusk..hihi..så ødeleggelse kan komme fra mange kanter;)

Hem och Lycka sa...

Ajajdå, usch vad trist.. Hoppas han blir förlåten till slut ;-)

kram Mia

Hellig Lykke sa...

¨åååå fytti katta ......
:-)
Da er det bra å ha en god mamma som tilgir.....
Klem fra Hege

Kort og Søm sa...

Oj..uff da..!

Karina sa...

Du virker som en veldig god og tålmodig mamma... Har nok ikke vært lett å takle alt som har skjedd, men hvis man fokuserer på de positive sidene klarer man det meste. Du har en kjempein blogg! Jeg kommer tilbake!!

GOD SOMMER!