onsdag, august 05, 2009

fram i lyset med de dårlige bildene…

ikke lett å få skarpe, klare bilder i baren på Strømstad-fergen…ikke uten blitz ihvertfall;)

DSC_0831 copy

DSC_0834 copy

victoria var i sin egen lille musikkverden…:)

DSC_0842 copy

et skikkelig utydelig selvportrett…inne i den lille skjønne godis-butikken i Strømstad…her har de virkelig mye søtt & godt!!!

DSC_0843 copy

Victoria og jeg var inne 2 ganger…

DSC_0847 copy

her sto vi og ventet på at mannfolka skulle bli ferdige på Systembolaget…

jeg fikk tatt et skikkelig pent og ordentlig bilde av hele gjengen…men jeg syns da dette bildet her er mye kulere… dette viser jo sannheten..at vi egentlig holdt på å kjede vettet av oss…:) (og elisabeth som stress-røyker)

poenget mitt er vel at selv om bildene er uskarpe og rare…ikke slett dem med en gang…mange av disse bildene blir faktisk favoritter etter hvert:)

have a nice day…nå skal jeg på jobb (juhhuuuu!!!)

2 kommentarer:

Eli Kristin sa...

Så sant så sant! De dokumenterer jo egentlig slik ting egentlig er, fnis :D Kjenner meg igjen, irriterer mine kjære med kameraet mitt til tider - de vil ikke nødvendigvis se på kameraet, men kom igjen etterpå - da vil de se på bilder likevel. Yes :P

Flotte bilder iallfall - må si som vanlig Tara, he-he! :D

ralfefarfars paradis sa...

Godt å se at du ikke bare tar perfekte bilder, og enig i at alt kan brukes i sin tid;)