lørdag, august 29, 2009

gutten på panseret…

DSC_0074 copy

“mamma…kom og se!!!” hørte jeg mikael ropte fra utsiden…

DSC_0076 copy

DSC_0078 copy

DSC_0079 copy

DSC_0080 copy

dette var rasende festlig for ham…han følte nok at han hadde funnet på en stor og god rampestrek;)

på siste bildet er derimot moroa i ferd med å gå over…

DSC_0076 copy1

jeg måtte bare ta et utsnitt av hendene hans…han gjør så mye rart med fingrene bestandig…syns det er så søtt (så lenge det ikke blir altfor tvangsbasert)

4 kommentarer:

Camilla Jørgine sa...

Så vittig :) Var nok skikkeleg fornøgd med den rampestreken der. Og du fekk god anledning til å ta bilete av han uten at han rømmer av stad!

God søndag!

Klem Camilla

KKannDesign sa...

Hei igjen - så herlig en gutt du har!

Har ikke anledning til å scrolle nå - men kommer innom deg igjen snarlig!

Ha en super søndag!

Klem fra KKann

CosiFanTutta sa...

Hei
Deilig rampete! Det må være litt i overkant spennende å være autist-mamma :o)
Jeg vet jo fra jobb at det er utrolig hva de kan finne på, men uansett jobb, er jobb.....

Likte regndansen under her - hehe
Ha en fin uke

Cosiklem

Line sa...

Dei er nå sanneleg herlege når dei finn på sånne rampestrekar...
uvant å sjå bilder av Mikael med så mykje klær;9)
Fredrik krøller beina rundt kvarandre og spenner heile kroppen når han konsentrerar seg, dette brukar han utruleg mykje energi på, og vert raskt raudsprengt og sveitt. Ikkje rart han er tynn når eg tenker meg og...
Klem