søndag, september 13, 2009

å ja…!!! danmark er herlig!!!

ja nå har jeg og Gunn Randi vært på årets husmorferie…turen gikk til Ålborg og vi har denne gangen vært ordntlig flinke til å slappe av og kose oss:)

DSC_0133 copy

vi trasket endel gatelangs…i gågater og smug…

DSC_0134 copy

…og tok ofte små pauser…både med og uten vidunderlige matopplevelser…

DSC_0136 copy

gamle bygninger liker vi…og de er det mange av i Ålborg…

DSC_0146 copy

etter diverse feilkjøring både i og utenfor byen, for å finne fram til hotellet…ble vi belønnet med rom med balkong:)))

DSC_0158 copy

ikke spør meg…men her ser det ut til at Gunn Randi har sett lyset, gitt!!!

DSC_0161 copy

her hadde de gode smaksprøver…ikke sant Gunda???;)

DSC_0170 copy

kr. 35,-

DSC_0178 copy

gjennom Jomfru Anes Gade…vår faste vei tilbake til hotellet…

DSC_0166 copy

det er så utrolig koselig når noen gidder å ta bilde av meg også…og Gunn Randi mener helt bestemt at hovedmotivet (altså meg) absolutt IKKE trenger å være i fokus…bildet blir AKKURAT like fint for det!!!!!!!!! det er bare skikkelig engasjerte fotografer (sånne som meg) som bryr seg med sånne bittesmå detaljer;O)

tusen takk Gunn Randi…for en lærerik forelesning på danskebåten…du er veldig, veldig søt!!!:)

2 kommentarer:

ralfefarfars paradis sa...

Bra bilde;) Jeg trodde først det var på grunn av sigaretten;)
Ser ut som en skikkelig kosetur dette her;)

KKannDesign sa...

Ååååhhh - det ser såååå deilig ut!

KlemKKann