mandag, september 21, 2009

mitt hjerte…mitt gull

DSC_0105 copy

kjære skjønne gutten min…du er det rareste og søteste lille mennesket jeg vet om! som vi koste oss i går:D selv om det ble langt over midnatt før du klarte å sovne…så nøt jeg hvert sekund! disse go’stundene med deg er det beste jeg vet om…de kan jeg leve lenge på!

DSC_0022 copy

mikael har en bok hvor skolen, avlastningen og vi hjemme skriver om hvordan dagen har vært osv…høydepunktene er når skolen/avlastningen limer inn bilder fra dagen hans…

dette bildet sto i boka på fredag…mannen på gulvet er fra Trygg Trafikk som er på besøk på skolen…gutten i bakgrunnen er så klart min Mikael;D ikke så himla moro å sitte stille!!!

helt typisk han; et ben opp…hånda på panna og genseren dradd ned over skulderen…ser nesten ut som han koser seg:))) (selv om genseren ned over skulderen egentlig betyr at han er irritert)

herlig bilde!!!

3 kommentarer:

Heidi sa...

VAKKERT bilde av en nydelig gutt! Du beskriver han så fint, føler nesten at jeg blir litt kjent med ham! Ha en fin dag:)

Gøril sa...

Nydelige bilder, flott blogg. Jeg jobbet 7 år av mitt liv med autister på Nordvoll skole og autismesenter, jeg tok med meg mye lærdom der. Ting jeg enda bruker i hverdagen :-)Så det er flott at du viser gutten din, så vakker han er. Den første autistiske jenta jeg jobbet med har jeg vært besøkshjem for i 15 år, helt til 08 da jeg flyttet fra Oslo. Det er deilig å se når hun kaster seg om halsen på meg når jeg er på besøk. Ingen skal fortelle meg at autisker bare er sky mennesker, og lever i nået. De er så MYE MYE mere :-)
Lykke til. Jeg blogger om det å være mamma til ei jente som har en pappa i fengsel, hvis du en gang vil stikke innom ;-) ha en god dag.

Anonym sa...

Oppdaget bloggen din i dag. Den er flott, akkurat som gutten din. Jeg har også en nydelig gullunge med autismediagnose. Han har de "samme" skjønne øynene som din gutt og det "samme" skjønne uttrykket i ansiktet. To helt forskjellige unger men alikevel så like.