onsdag, september 02, 2009

og så på vei tilbake igjen…;)

fortsetter likså godt med turen OPP bakken…etter båtturen;)

DSC_0728 copy

DSC_0725 copy

daniel er kommet i skikkelig gitarmodus i løpet av sommeren…her tar han en liten luftgitar-pause…må også få sagt at han har fått seg el-gitar og er allerede blitt fantastisk flink…:O) og gitartimer med en av byens musikere venter i høst…

DSC_0729 copy

dette er utsikten fra toppen av bakken og ned mot Kolbjørnsvik på Hisøy…

DSC_0735 copy

daniel underholder seg selv med å tråkke (?) på hatten sin…mens elisabeth prøver å samle gjengen… (hvorfor tråkke på hatten daniel??? det så jeg faktisk ikke før nå!!!)

DSC_0737 copy

DSC_0743

store, gode gutten min…du er verdens beste:)

DSC_0730 copy

jeg har kjøpt verdens mest fantastiske stekepanne i dag…skal prøve å få tatt bilde imorra…Bjørn var heldigvis i godlage da jeg kom hjem fra jobb idag (han skal på jobbintervju i stavanger til tirsdag)…så han tok stekepannen med godt humør…jeg er så fornøyd…både fareger og mønster er helt Tara…så kan dere jo gjette!!!;)

Ingen kommentarer: