mandag, oktober 05, 2009

de bittesmå øyeblikkene…

DSC_0467 copy 

et lykkelig øyeblikk…som vi hadde glemt for lenge siden…hvis det ikke var blitt fanget på film…!!!

moments” som jeg liker å kalle det…;)

disse øyeblikkene er mine favorittmotiv…

DSC_0767 copy 

det ser ut som han bare titter inn i bildet for å si “hei”…for så å løpe videre…og det var vel egentlig det han gjorde også:)

elsker dette smilet…

DSC_0162 copy 

en mer tankefull Mikael…med fregnedryss på nesa…han har bare noe utrolig uskyldig over seg…

moments…

6 kommentarer:

amatørfotografen sa...

Nydelige bilder alle tre! Likte godt bokeh-bakgrunnen på de to første.
Legger deg til hos meg også, jeg :) Liker bloggen din utrolig godt!

Må også takke for helt overveldende komemntar hos meg! Tusen, tusen takk! Betyr kjempemase for meg :)

Heidi sa...

Ja, det er helt sant- bildene våre er fantastiske minner om det vi aldri hadde husket ellers. Nydelige spontane øyeblikk du har fanget- as always!♥

Line sa...

Ja dette er verkeleg moments bilder, Tara!!
Nydelige som alltidt...
Tusen tusen takk for den fantastisk flotte gaven.
Sendt deg ein mail:0)
Klem

Hilde sa...

Hei :)

Kom over bloggen din i kveld, og må bare legge igjen en hilsen. Eg ble oppslukt av Mikael med èn gang, han ser ut som en herlig gutt :)
Eg jobbe på avlastning og stoortrives sammen med barn med spesielle behov :) Kjenne meg igjen i det du skriv om telefon på kvelden når han er på avlastning, vi har også veldig mange foreldre som vil ha tlf eller sms hver kveld bare for å høre at alt står bra til.

Kommer nok til å besøke bloggen din nå framover, veldig koselig og mange fine bilder :)

KKannDesign sa...

HÆÆÆRLIG Tara - masse flotte bilder! Flotte disse to ungdommene dine!!..skal bli stas å se dem som konfirmanter!

KlemKKann

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Ja det er de små øyeblikkene... :o) Fantastiske bilder Tara!! Likte spesielt det nederste av Mikael.. Og gleder meg virkelig til å se de to gode kompisene sammen som konfirmanter :) Ha en fin-fin dag! Klem