lørdag, oktober 31, 2009

HAPPY HALLOWEEN…stemningsrapport så langt!!!

DSC_0577 copy

DSC_0578 copy

DSC_0584 copy

DSC_0583 copy

DSC_0581 copy

ja her er det full party-stemning…gresskaret er skåret ut…godtebollen er full til bristepunktet…kaka står i ovnen…gulvene er vasket…bursdagsmeldingene tikker inn…og Daniel er strålende fornøyd med å ha en mamma som er født på Halloween;)

Mikael pyntet bordet allerede i går kveld…plutselig var han igang, med duk og tallerker…ja han ryddet til og med ut av oppvaskmaskinen!!! jeg sto bare å måpte…har aldri sett han har vist interesse for sånne ting før:) Daniel er ikke helt fornøyd med dukvalget til lillebror…lyseblå med rosa blomster lissom…på HALLOWEEN!!! får se om jeg har hjerte til å skifte til sort med hvite prikker før gjestene kommer kl 4;)

også håper jeg å få tatt noen bilder av Mikael i kveld…han har nemlig sagt at han skal male seg i ansiktet og si BØ til barna som ringer på:)  hehe…krysser fingrene:)))

jeg slenger med noen bilder av Mikael også   ;)

mikael1

12 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Gratulerer, og ha en flott kveld!!
Fredrikke :o)

Kathrine sa...

happy Birthday and Halloween <3
kos dere masse... ;)

Eli Kristin sa...

Gratulerer med dagen Tara! Kos dere - har sendt ut en av mine på vandringsferd og har skåler som bugner av snop til evt besøk!

Nyt lørdagskvelden :)

Heidi sa...

Har store problemer med Blogspot i dag, så jeg har ikke fått skrive noe, håper det går denne gangen. GRATULERER med dagen, kjære Tara! Ser ut som dere har en flott dag, håper kvelden blir like fin! Stor klem fra Heidi

Hellig Lykke sa...

Gratulerer med dagen.Tara...
Her i huset er det første gang noen går Halloween... er ikke helt der selv, men hva skal man gjøre når minste mann vil gå med bestekompisene....
God feiring

Arya sa...

Gratulerer med dagen i går, da! Og jeg synes blå duk med rosa prikker er kjempeflott, jeg!

Blåbærpai sa...

håper du hadde ein knallkjekk og koselig bursdag!
Søtt med mikael som dekker og ordner bordet og hadde du hjarte til å skifte duken??
gleder meg til fleire bilder frå festen! God søndag!Klem

CosiFanTutta sa...

Heisan, gratulerer på etterskudd. Håper du hadde en fin dag!

Det er ingen her i huset som er interessert i halloween :o)

Ha en fin søndag

Cosiklem

Monika sa...

Berre innom for å ønske ein litt forsinka grattis med dagen
Smil fra monika

KKannDesign sa...

Hei hei hei - i dag har jeg ikke tid til å lese Tara - men Gurimalla det er så herlig å se på bildene hos deg!! Me like..a lot!!

KlemKKann

Anonym sa...

hei:)
Vil bare si at du har en fantastisk blogg. Blir glad hver gang jeg ser bildene dine, du er så utrolig flink. Som snart nyutdannet lærer, lærer jeg utrolig masse om autisme av å lese bloggen din. Tusen takk! Hilsen jente fra Trondheim

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Hæppi børfdei tu juuuuu!!!

På etterskudd da! Vittig at du har bursdag dagen etter meg ;).. Har ikke vært innom Pc før nå, så jeg fikk ikke gratulert deg på lørdag :) Håper du hadde en strålende dag snuppa! Klem fra Lindis :)