tirsdag, oktober 27, 2009

så uendelig vakker…

DSC_0165 copy

…både på innsiden og utsiden…

7 kommentarer:

Arya sa...

Uten at jeg kjenner Mikael i det hele tatt - jeg er så enig! Spesielle barn er vakrere enn de 'friske' - eller kanskje er det at vi lærer oss til å kikke etter andre ting?

Uansett - fortsett som den fantastiske mammaen du er!!!

Klem fra en annen mamma som har en uendelig vakker prins...

Muffin sa...

herlig bilde. :) så skjønne fregner!

Eirin sa...

Blir ydmyk av å følge med på bloggen din og det du gir meg av Mikael-glimt. Så heldig han er som kom til deg. Ha en god dag videre, klem fra Eirin.

ingrid sa...

ja, han er skjønn, og du tar fantastiske fine bilder av han
hilsen ingrid

FlorasFrue sa...

Du tar helt nydelige bilder av han, jeg nyter å se bildene på bloggen din! Og motivet er virkelig vakker
Kjersti

ElinSire sa...

Etter hva jeg har sett og lest på denne bloggen, må jeg si meg veldig enig med deg :)

Heidi sa...

Det var et fantastisk bilde!!!♥