fredag, oktober 23, 2009

så var vi der igjen…

ja, på Elkjøp så klart…:)

DSC_0028 copy

for en lykke…løpe fritt blant 50 vaskemaskiner…

DSC_0029 copy

DSC_0031 copy

“kan e tørke mammas lue..?”

DSC_0034 copy

tittei…her er jeg:)

DSC_0041 copy

DSC_0035 copy

DSC_0056 copy

herlig luesveis…og medbrakt stoppeklokke…

DSC_0057 copy

elkjøp-gutten i paradis…:)

DSC_0058 copy

mikael var storfornøyd når han så det forrige elkjøp-innlegget mitt…han syns bildene av ham halveis inne i vaskemaskinen var veldig vittig…så han var helt med når jeg tok bildene denne gangen;)  ja, mikael er inne å leser bloggen min…og studerer bildene nøye…og leser teksten høyt:)

er det noe han ikke forstår så spør han meg “ hva betyr det, mamma?”

for ikke lenge siden leste han ordet “autisme” her inne…og spurte jo så klart nok en gang hva det betydde…og da vet jeg jo så klart ikke helt hva jeg skal si…så jeg sa bare “det er sånn som du er det mikael!” og så holdt jeg pusten og ventet i spenning…   så kommer det fra gutten “åh, sånne som liker vaskemaskiner og tørketromler og kameraer og sånn!”  enkelt og greit!!!

han får få informasjonen litt etter litt, tenker jeg…litt mye å ta inn over seg på en gang…så foreløpig så er autisme sånne som liker vaskemaskiner og sånn!!!!!!!

8 kommentarer:

Hespe sa...

Åhhh, gode, gode gutten din!! Så herlige bilder :o)

Uff, så er nok en uke gått, forstår ikke hvor dagene blir av jeg. Har så mange prosjekter på gang, så blogging har det ikke blitt så mye av, dessverre...

Nå er jeg klar for tv-kveld, med først X-factor og senere detektimen!

Ha en super helg!

Klemmer fra Hildegunn

Heidi sa...

Herlig forklaring;)♥ Og jeg er helt enig med at bildene fra Elkjøp er gøye!! Ha en topp helg hele Tarafamilien! Klem H

Miriam Elisabeth sa...

SÅ herlige bilder!

solveig sa...

Får swånn ro og må bare smile når jeg leser om deg og eller mikael. Her dreier det seg om ren kjærlighet, og det er vakkert! Klem til vaskemaskin-fans'n og deg ;) ha ei god helg ;))

Guttemamma sa...

Synes definisjonen er klok jeg!!! Ha en toppers helg,Tara med guttene dine!!
klem

ElinSire sa...

Så herlig! Jeg sitter med igjen med et smil om munnen hver gang jeg har vært innom her :) Du skriver så fint, og Michael virker som en helt utrolig gutt! Vakker er han også -og bildene du tar av ham :)

Line sa...

Nå har jeg sett gjennom en god del sider av bloggen din. Og du tar veldig veldig fine bilder!
Og det er moro å lese det du skriver om gutten din. Kjempeflott!

Elisa Day sa...

Så härliga bilder! Sitter här och ler för mig själv. Ja Mikael och tvättmaskiner det är magiskt. Kram