onsdag, oktober 07, 2009

sukkertøy for øynene…

DSC_0042 copy 

disse rosene er utrolig vakre…kjøpt på Obs til kun kr. 69,-…

DSC_0035 copy 

de står nå på mitt kjøkkenbord og gjør dagen litt bedre…

DSC_0023 copy 

får ikke akkurat høststemning av disse her…:)

DSC_0152 copy 

så var det denne karen her, da:)

han overrasker meg hver eneste dag…han sliter med så mye…allikavel er han så full av godhet…

DSC_0151 copy 

eyecandy…det er godt å hvile øynene på deg, Mikael…du er så vakker…

                                       ***

mamma…jeg ønsker meg 60 vaskemaskiner på 24. desember 2009”

grøss…merker at jula nærmer seg…

12 kommentarer:

anitas lille lykke sa...

deilige flotte roser i fine vaser
vakre sønnen din, du tar masse herlige bilder, jeg blir så inspirert.
ha en fin dag
her i kragerø er det skikkelig flott høstvær i dag

Hem och Lycka sa...

Vilka vackra bilder du tar!

kram

Eirin sa...

Det er godhet i bloggen din. Rosene var vakre, tror jeg må ta meg en tur på obs, jeg også. God hilsen fra Tromsø.

Kort og Søm sa...

Nydelige bilder!!
Oj,oj,oj...julen kan bli interesant hos dere skjønner jeg.."ler"...
Fredrikke :o)

Landstil sa...

Nyydelige roser og nydelig gutt! Må si meg enig med Anitas lille lykke her, du tar FLOTTE bilder !

Heidi sa...

Åhh, nydelige bilder!!♥

ElinSire sa...

Nydelige roser og åh! så vakre bilder!

Cathrines blogg sa...

For noen FANTASTISKE øyne han har!!!

Cathrines blogg sa...

PS: jeg er ferdig med to julepresanger..... :o)

Anonym sa...

Vakre sønnen din,han må være verdens nydligste gutt.

MVH anonym

søtnosmamma sa...

Nydelige roser og en nydelig gutt! Du tar utrolig flotte bilder!

Torilpia sa...

Rosene var fine de - men Mikael er så utrolig mye finere. De øynene kunne smeltet det hardeste og kaldeste hjerte - det er jeg overbevist om .. :o)

Ord er overflødige når man møtes med et blikk som det der :o)